beckaf

Alla inlägg under februari 2013

New

Av beckaf - 28 februari 2013 22:18

Av beckaf - 28 februari 2013 22:13

Hej :)

Även nu är Gunnars bok om Kriminalitet med, är så trött på det här nu, stressen att hinna läsa för att jag måste vara ute en vecka tidigare än planerat, så ibland känns det som att jag bara streck läser, ingenting fastnar. I'll make the best of it!

Sen ska jag sova. Big day tomorrow :) Samt fika och shopping med bästis innan. Love it! Godnatt alla rara

Av beckaf - 27 februari 2013 22:18

Godkväll!
Läxläsning i vanlig ordning, sedan ska jag sova. Det har varit en brutalt känslomässig skoldag för oss alla idag, så jag är rätt tömd på energi just nu, känner att sömn är välbehövligt. Imorgon pker jag hem till sthlm över helgen, ska bli grymt skönt! Fixa lite inför kommande praktik samtidigt.

Godnatt

New

Av beckaf - 27 februari 2013 22:14

Jag är löjligt kär i min nya skjorta.

You

Av beckaf - 26 februari 2013 21:50

Älskade låt!

Robin Stjernberg – You


 




Av beckaf - 26 februari 2013 21:32

Hallu!


Stressad igen!

Idag hade jag skolarbete som faktiskt var viktigare än gymmet, helt otroligt! Ha ha..

Så imorgon måste jag köra extra hårt och i en månad är det noll tolerans på att inte vara på gymmet alla dagar förutom söndagar. När jag sticker hem till sthlm på praktik så är det nämligen så att min bästa bonus-svåger är fd fallskärmsjägare och är tränare/instruktör på militär träning nere på Odenplan. Han har tillsammans med min plutonchef beordrat ner mig för att jag ska bli tränad av en annan intsruktör - Konstantin, en fd fransk elitsoldat från Främlingslegionärerna.


Jag trodde han drev med mig, f.legionärerna är det tuffaste inom armé i världen. Men nej, sådan tur hade jag inte så att han skulle skratta och säga att han bara skämtade.  Men aja, kroppen är i toppform, stark och uthållig, så det blir en tuff match för alla inblandade! Så satans jävla (förlåt för språket) roligt det ändå ska bli! Jag älskar att chocka kroppen.


Men nu ska jag krypa ner och fortsätta läsa kriminella teorier.

Puss


 


- The wolf on the hill is not as hungry as the wolf climbing the hill

Av beckaf - 25 februari 2013 22:19

Bild tagen härom kvällen. Så vackert här hemma!

Av beckaf - 25 februari 2013 20:45

Hej.


Ush vad tiden springer iväg, helt plötsligt är klockan kvart i nio och fröken måste hoppa i säng! Måndagar är så sjukt stressiga eftersom jag alltid veckohandlar då, kommer hem vid fem-halv sex, slänger av mig allt och sticker till gymmet head over heels liksom. Jag hatar att stressa!


Men, stack till gymmet, kom hem, hjärtat hade lagat mat, donade, betalade räkningar (intressant va!), pyste på och helt plötsligt är det säng och läxläsdags. Ha ha, som ett litet barn! Inte lätt att vara hårt suderande på Yrkeshögskolan idag. Det får bli en bättre uppdatering imorgon.. Jag har iaf bokat resa hem till Sthlm i helgen, då jag ska på möte med kommande praktik samt så ska massor av papper lämnas och skrivas på. Ska bli skönt att hänga med mormor och Lelle som precis kommit hem efter en månad i spanien. När jag är pensionär ska jag tamejtusan ha det minst lika bra!


Puss och g´night


 

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards