beckaf

Alla inlägg under september 2013

Av beckaf - 30 september 2013 22:16

Jag älskar Karma


 

Av beckaf - 29 september 2013 21:46

Gokväll!

Trött och seg, har lagt mig med datorn en snabbis och tentan bredvid mig, måste öggla igenom den lite fast att jag inte orkar. Kvällmyste med hjärtat, lite chilli cheese och sedan tog jag ett varmt bad.


Tidigare slängde jag ihop en supergod kyklingpaj och medans den stod i ugnen tog jag första löprundan på 4 dagar. Tur var väl det, för det var den enda träningen för idag. Hade bokat in ett Kettlebells-pass kl 18 med Linda. När vi är på g till Hudik blir jag getingstucken! Ha ha, asså sådant oflyt. Så jag fick sitta utanför och snacka med lite polare och personalen medans Linda tränade, hur avis kan man bli då! Halvt mörbultad och halvt förlamad, måste sett ut som en mupp. Jag förstår inte hur ngt så litet kan göra så förbannat jäkla ont och sprida sig så mkt. Hela axelpartiet och armen var helt off, jag är fortfarande lite soft i armen som om jag hade sovit på den en hel natt och det gör fortfarande ont, 6 timmar senare! Dessutom är getingarna som slöast nu och som allra giftigast, så det är tur att man inte är allergisk - för runt axeln, halsen och nacken sprider det sig i ilfart nämligen.


Ha ha, kolla in den lilla svullnaden vid skulderbladet, den lilla fläcken satte hela min högersida ur balans.


 


Dagsform:


 

UGG

Av beckaf - 28 september 2013 12:56

Bebisar ♥

 

Av beckaf - 28 september 2013 12:13

Har precis klickat hem dessa fantastiska skönheter.

Har länge varit ute efter ett par Jeffrey Campbell, men aldrig kommit till skott. Nu har jag snart dessa i min ägo. Med dessa, nya döskalleklänningen och ny frisyr är jag unstoppable sa min väninna Annica nyss, haha!



    

Av beckaf - 28 september 2013 10:25

Godförmiddag.

Idag kan jag lova att en sovmorgon var behövlig. Ligger fortfarande kvar och drar mig, så skönt.


Igår var vi uppe i ottan för att vara på Bilprovningen kl sju, pärlan bara flög igenom, min älskade bil, sedan tog vi en kaffe på Donken, läste tidningen och myste medans Sundsvall vaknade. Vid nio åkte vi till Birsta och åt frukost på Ikea och sedan shoppade vi loss hela dagen. Bla köpte jag en ångtvätt, så här ska putsas fönster nu innan vintern!


Tillslut åkte vi upp till Bauhaus för att kolla färg och golv. Vi hittade ett sådant fint mörkt golv till gästrummet och bra färg eftersom förra ägarna - IGEN - hade envisats med att måla både gästrummet och hallen nere orange, som att bo i en stor psykadelisk apelsin. Det är så gräsligt, men nu har vi köpt färg, så nästa vecka när snickarna är klara så börjar vi med att måla och lägga in nytt golv. Åh vad jag längtar efter att få det klart, pyssla och inreda nytt gästrum/kontor. Vi har slängt ut dubbelsängen och kommer köpa en ny bäddsoffa dit ist, den tar mindre plats och det ser fräshare ut!


Efter en riktig mysdag åkte vi hem. Jag fick sms från Schenker att mina Uggs hade kommit, så bruppade ner i illfart till kiosken och hämtade ut mina nya älsklingar! När man handlar från Uggs så får man alltid med en liten gift, mitt giftcard vart billigare pris på ett par Giuseppe sneakers, asså jag älskar dom. Ni ska få se bild!


Nu ska jag kl på mig och gå ner till tvätten som är klar.

Puss

Av beckaf - 27 september 2013 20:40

Här om dagen fick jag nog på hyllan ovanför utesoffan. Den glömdes bort när soffan var klar och tillslut tröttnade jag. Nu är det så fint och mysigt när den vart vit! Vårt mysiga lilla krypin :)

Av beckaf - 27 september 2013 19:52

Hela gårdagen spenderades i Sundsvall hos min lillebror (Hur blev han 24år? Han var ju nyss 4!!) och hans hund Hector. Snacka om att skämma bort syrran - bjuda på mat, servera kaffe, kvällsfika och alla filmer jag ville se, haha!


Av beckaf - 25 september 2013 20:00

Denna super freekiŽn fucking awesomesauce klänning är på väg hem till mig nu. Jag bara älskar den!


 

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards