beckaf

Alla inlägg under mars 2014

Av beckaf - 31 mars 2014 19:36

Fy bubblan vad jag mår dåligt :/ Nästan 37 1/2 i feber, då har jag dock tagit Alvedon. Vill inte veta vad jag har i feber utan..

I väntan på bussen fick jag låtsas prova kläder för att jag inte orkade stå! Helt utslagen ;( Tur att jag har mitt älskade hjärta som håller på att tappa upp badvatten.



Av beckaf - 30 mars 2014 22:54

Uppdatering från helgen kommer.

Just nu får bilden tala för sig själv - Alltid Arganolja och flätat hår om nätterna (gör susen för håret), brun och nyblekta tänder. Godnatt från en trött cheeey.

Puss


Av beckaf - 29 mars 2014 09:00

Min v-form börjar se riktigt bra ut med mina nya lower-abs och oblique's övningar.

Av beckaf - 29 mars 2014 08:42

Varje morgon! Lyckligaste tjejen i världen :)


New

Av beckaf - 28 mars 2014 19:39

Åh äntligen nya naglar!
Bästa Stephenie, love her. Hon håller till på Öster i Hudiksvall ni alla därifrån som läser, stort tips! Så fräsha, nu är jag redo för morgondagen och Sundsvall!

Av beckaf - 28 mars 2014 07:07

Godmorgon!

Vilka fantastiska dagar jag har haft hittils i ompysslandets tecken. I onsdags hjälpte min vän tillika frisör Patricia mig med håret! Jag totalt avgudar denna blondspray alltså! Vi la lite mer slingor denna gång, ser nästan ut som ett helblonderat hår. Det jag älskar med denna spray är att det blir så där naturligt guldblont. Jag tycker platina blont är så överskattat, det hade man när man var 14år liksom. Åh är man inte mer rädd om sitt hår så! Sen så är den här sprayen den mest skonsammaste av alla, innehållande bara kamomill och citrus.

I går hade jag en riktig tjejdag med Anna, shopping, vi gjorde ögonfransförlängning och jag tannade mig. Är så där snyggt brun nu inför helgens bravader! Jag älskar att unna mig sånt här, det är så vardagslyxigt!



Av beckaf - 23 mars 2014 09:37

Godmorgon! Pang tjoff paow så försvann den varma solen som värmde oss på morgon-pwn, nu drog det in massa fula moln :/ Lite bortskämd har man blivit allt!

Veckan som kommer är helt fullspäckad alltså :)

Imorgon ska vi ut och käka lunch på praktiken, sen ska vi åka och curla! På tisdag är det storshopping i Birsta efter praktiken, onsdagen ska jag fixa håret, torsdagen är fullproppad, ska bla göra fransarna mm, fredagen är bokad att göra naglar, lördag är det fest. Veckan efter är min sista i Sundsvall, sen är det skolbänken igen!

Livet flyter på i alla möjliga olika och härliga riktningar och jag sitter tillbakalutad och åker med, med ett stort leende. Sunshine and happy hearts.


Av beckaf - 21 mars 2014 20:29

 


Mmmm, fredagsgodis my way!


Blåbär/jordgubbspaj - socker utbytt mot sötströ (sötströ innehåller 0% kcal energi, vanligt socker innehåller 1700), grahamsmjöl utbytt mot rågmjöl, smör utbytt mot olivolja och egenplockade bär (somras) ist för besprutade från affären. Till detta hade jag dock köpglass, men GB har kommit med en fettsnål vaniljglass på bara 5%, annars är jag en jäkel på att göra egen glass med mitt Whey protein :) Yeey!

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards