beckaf

Alla inlägg under augusti 2014

Av beckaf - 30 augusti 2014 10:19

Nya höstskor

  


 

Av beckaf - 30 augusti 2014 09:05

Våran nedre grovhall har blivit ett bortglömt projekt, samma där som det var i resten av huset - orangea tapeter. Alltså, vad i hellskotta tänker man med när man tapetserar ett hus i sån där psykadelisk orange färg?! Nu tog vi tag i det i söndags med att måla om och lägga nytt golv :) Samma golv som i gärstrummet, så det ser lite bättre ut att ha samma på hela bottenvåningen.


Före:

Orangea tapeter och en ful golvmatta.



       


Efter:

Nytt golv och vita väggar. Nu ska vi bara slipa och måla trappen helvit! :)



         

Av beckaf - 30 augusti 2014 08:50

Det tog halva våren och hela sommaren innan dessa skönheter slog ut :) Som jag petat och påtat med dom, sått minimala fröer, som nu blivit till dessa fantastiska blommor! Dom doftar ljuvligt och är så vackra att både se på och ha i trädgården.


 

Av beckaf - 28 augusti 2014 22:23

Så här avslutas min kväll, i husets hjärta - badkaret! Egengjord ansiktsmask av honung, cocos och avokado. Honung är bland det bästa att ha för att återfukta hud :) Nu ska jag sova som en liten gris.. Skola imorgon och sen jobb till imorgon eftermiddag. Phuu :/

Av beckaf - 28 augusti 2014 22:19

Alltså imorse när jag åkte till jobbet var det freeeeeeezing! Halsduksväder och sommaren är inte ens slut :(


Av beckaf - 24 augusti 2014 16:47

En regnig och ruggig söndag är en perfekt glida omkring i mysdressen och renovera/storstäda-söndag! :) Nu åker nedre hallen på en makover med om-målning och nytt golv.


Av beckaf - 21 augusti 2014 17:30

Halloj i "höst"rusket!


Redo och klar för upprop här på Komvux nere på byn (så behändigt nära, haha) om en halvtimme, yeey!

Ska nu fram till januari läsa upp svenska c, samt matte b och förmodligen matte c till nästa års sökning av ett speciellt program på Universitetet, lite av mitt drömyrke faktiskt! Jag är sååå taggad!


Nej, nu måste jag ta och börja röra på mig.

Puss


   

Av beckaf - 21 augusti 2014 07:29

Mjoo ni, det kan vara så att den där Nike, är lite av min bästa vän! :)

#nikefreerun #nikeairmax #nikeairforce




    

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards