beckaf

Alla inlägg under september 2014

Av beckaf - 28 september 2014 17:56

Nytt! Allt hemklickat från Usa :) Love it!
Jag älskar verkligen mys-dressar så här på hösten/vintern!


Av beckaf - 28 september 2014 13:39

Nya vinterskor köpta! Passade på att klicka hem ett par gråa Uggs till samlingen :) Jag älskar deras Bailey modell med knappar och jag spanade på dom redan förra året, nu slog jag till! Samt ett par sköna lite högra kängor/boots.

Av beckaf - 27 september 2014 15:32

För mig så är det superviktigt att alltid lukta gott, vart jag än är. Och igår så kom det en ny darling till min stora parfymsamling - Armani. Bara det bästa åt den bästa!


Av beckaf - 22 september 2014 14:19

Kärlek i mängder till dig mitt hjärta! Det är en fröjd för själen att dela mina dagar med dig ♡ Varenda dag skrattar vi, fjantar oss, pratar med fula röster och låter livet vara så underbart som det faktiskt är. Tänk att vi snart firar vi vår 6års dag! Det är en fröjd för hjärtat att dela åren med dig!


LOVE YOU


 

~


You won't find him drinking under tables
Rolling dice or staying out til' 3
You won't ever find him be unfaithful
You'll find him next to me

You won't find him trying to change the devil
For money, fame, for power, out of greed
You won't ever find him where the rest go

You'll find him next to me
Emeli Sandé – Next to Me


 


Av beckaf - 21 september 2014 13:41

Igår shoppade vi loss jag och hjärtat efter att han hämtat upp mig på jobbet. Vi tog en mysig tripp ut till Birsta på lite olika ärenden! Bland annat kom vi hem med denna skönhet - ett värsting elverk till vintern, då vi runt om B.sjö hela tiden åker på strömlöst vintern lång. Förra vintern tröttnade vi regält jag och älskling när det vart strömlöst i 4 dagar, nackdelen med att bo i både hus och på landsbygden. Men nu, nu kan den vita skit perioden komma, men helst inte. Ska ringa elektrikern imorgon så han kan komma och koppla in det till pannan!


 

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards