beckaf

Alla inlägg under april 2014

Av beckaf - 26 april 2014 08:37

Godmorgon alla nyfikna!

Sitter här i min mjuka morgonrock med nykokt kaffe. Har haft en härlig sovmorgon! Nu ska jag snart snöra på mig träningsskorna och ge mig ut på en pw, sen gymmet som avslut!
Puss

Av beckaf - 24 april 2014 18:15

Underbara vårdagar!

Stack iväg på en 3km löprunda innan lunch, hem och fyllde på med protein och curryris, la mig på utesoffan som jag gjorde iordning tidigare i veckan, låg och njöt en stund, körde lite cardio och mage, gjorde en gojismoothie och la mig tillrätta där igen med pluggboken.

Aaah livet ni vet!

Ikväll blir det en löptur igen med hjärtat, plugg och frossande i ananas och jordgubbar!


Av beckaf - 22 april 2014 23:28

Det är dom små detaljerna i vardagen som glittrar mest.

Nya Nike airforce och årets första mjukglass med bästa klasskompisar.


Av beckaf - 20 april 2014 23:29

I 8 timmar var jag ute och påtade i mina rabatter idag, planterade, grävde och snickrade. Bilder kommer upp imorgon :)

Mina påskliljor som jag haft på framsidan vissnade ihop lite när vi var i stugan, så jag passade på att ta dom och pimpa boden med på baksidan, så kommer dom upp fina på rad nästs år också.

I år kommer just baksidan vara mitt stora projekt :) Nya rabatter, häck, grönsaksodling och mkt mer. Love it!


Av beckaf - 18 april 2014 16:21

Mina söta påskliljor är på g att slå ut så här lagom till påsk! Ska slänga av mig morgonrocken och dra till stugan med hjärtat och familj. Ikväll ska vi fiska och mysa på!

Ny tannad, insmord i kokosolja och redo för stuga, korvgrillning, havet och björkarnas sus.

Puss


Av beckaf - 16 april 2014 21:13

Det blir mer och mer att jag lämnar bloggen för Instagram. Samt så är jag superaktiv på träningsbloggen nu då det är en stor del av mitt liv. Så jag känner att skrivandet här kommer bli mindre.

Vill ni följa, leta upp mig på Insta - beckafle.

Rätt skönt, man vet ju på ett ungefär vad det är för pappskallar som är här inne och snokar ;)

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards