beckaf

Alla inlägg under juni 2013

Av beckaf - 30 juni 2013 18:49

Redo och klar för bröllop :)


 

Av beckaf - 30 juni 2013 18:21

Vilken fin lördag vi hade igår, på älsklingens kusins bröllop.

Kl 3 började vi i kyrkan och sedan var hela byggdegården i Gnarp uppställd där det var fest hela natten lång. Anton är ju skidåkare i eliten - åker jämte med Hellner, därför var det väldigt många kända skidåkare där, bla Daniel Richardsson som satt vid vårt bord. Vid alla platser låg det ett litet block, där det stod väldigt fina och roliga saker om brudparet, samt så fanns alla 70 gäster med och lite rolig info om alla som alla kunde läsa.


Ha ha, jag fick värsta fläcken på klänningen av något, men tur så har Beckis seglat förr, så i bilen fanns det en extra klänning i en underbar mintgrön färg. Vi han matcha i några timmar endå jag och hjärtat.


Jag och älskling åkte hem vid ett tiden, då vi kände var rätt nöjda, speciellt efter fredagens party. Det är så mysigt, när vi är färdigutbildade båda två och har lagt allt plugg bakom oss, då är det vår tur ♥ 


 


 


 

Av beckaf - 30 juni 2013 18:14

Fredagen spenderades i goda vänners lag, vid snabba vrålåk, kalla öl, boots och cowboyhatt en ljummen sommarkväll. Precis så som jag vill ha det :) Min nya skjorta kom väl till pass inför en toppen fredag!


 

Av beckaf - 30 juni 2013 15:19

Ligger ute i soffan och känner söndags ångesten komma. Trots ledighet är jag för snäll ibland.. Imorgon tjeckar jag in på jobbet i tre dygn. Men samtidigt ska det bli väkdigt trevligt att träffa alla arbetskamrater, iom min praktik och skola har jag inte vart på jobbet sedan i julas, så det ska bli kul att träffas i några dagar.

Av beckaf - 30 juni 2013 12:44

När jag väl sätter igång går det undan, på 4 timmar gjorde jag klart vår nya utesoffa, helt själv. Då den stod ute torkade färgen supersnabbt. Brädor, färg, virke, textil, allt sådant hade jag redan. Bordet var det ända jag köpte här om dagen på IKEA. Hjärtat och jag älskar den! Sitter faktiskt här ute nu med en kaffe och myser.


 


Dagen före oljade jag in hela altanen. Så himla sliten den var.



Dagen efter började jag projektet, med ett fint oljat golv.


 


Fram med målarburken.


 


Tada!!!

Det enda som ska bort nu är täckpappen på undre plankan.


 


 


 

Av beckaf - 28 juni 2013 11:05

Hej! :) Ska ner på byn och posta lite kläder som folk har köpt - skulle kunna öppna ett eget postombud om det fortsätter så här. Upodaterar när jag kommer tillbaka.

Puss

Av beckaf - 26 juni 2013 21:14

Sommaren är här! Med det närmar sig helgens bravader och det börjar pirra lite extra i mitt redneck hjärta. The Jets i högtalarna, en grogg samt så är cowboysarhatten och Bullhead bootsen är framme och redo att skitas ner - jag är därmed redo att inviga och grisa på Mid Sweden Nats * The Jets – Whose That Knocking


  

 

Av beckaf - 26 juni 2013 16:03

I wouldn't trade my long legs for anything

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards