beckaf

Alla inlägg under juli 2014

Av beckaf - 30 juli 2014 20:09

Omg, smälter bort här på jobbet! Åh jag som är gjord av socker..... ;)

Some rain please!


 

Av beckaf - 28 juli 2014 16:58

Vårt vardagsrum är stort, jätte stort. Vår tv-vägg har dock vart urtrist.. En ful tvbänk och två smala bokhyllor, inget så där jätte skojigt direkt. Vi har ju tänkt länge att vi ska renovera det rummet och nu har vi bestämt oss att tapetsera till våren och stöka på, nytt golv och hela kittet.


Men nu var det ju den där tråkiga väggen.. Vi har spanat som hökar efter nya tvmöbler men inte hittat något som fallit oss i smaken. Vi har velat haft en lång tvbänk, nästan längst hela väggen, men omöjligt att hitta i den stil vi har velat haft. Well, economista #1 - man tar vad man har!


Sagt och gjort, vi skeppade iväg tvbänken, fixade upp tvīn på väggen, målade hyllorna vita, la dom ner och monerade ihop dom. Nu har vi en vit jättelång tvbänk, precis som vi ville ha det :) Nu ska det som sagt läggas nytt golv, tapetseras till våren, jag ska ta och måla om baren i vitt här nu när jag blir ledig mer i augusti och sen ska jag försöka ta mig tid nu och kolla efter en ny soffa, ska nog sätta mig och göra det nu när jag endå har en lugn stund på jobbet! Jag är verkligen en expert på att göra om saker jag har till det bättre, det måste jag faktiskt få säga själv. Utesoffan vi har byggde jag om av lastpallar (http://beckaf.bloggplatsen.se/2013/06/30/9981408-ny-utesoffa/) och den vart så förbannat snygg! Men sån är jag, kreativ och sparsam :)


FÖRE:


   


EFTER:


         


Samt vår fina bar ska bli vit :)


 

Av beckaf - 27 juli 2014 10:44

Åh jag älskar verkligen jump/playsuits! Det är så snyggt :) Denna goding är på g hem till mig!


   

Av beckaf - 26 juli 2014 18:21

 

Av beckaf - 26 juli 2014 10:53

Nike Air Max - Love at first site

Av beckaf - 24 juli 2014 09:47

Godmorgon! Har cashat in på jobbet i 6 dagar framöver. Nu, kaffe och kvargfrukost.

#behandlingspedagog #socialtjänst


 

Av beckaf - 23 juli 2014 10:13

Godmorgon!

Min sista lediga dag innan jag kliver på ett 6-dagars pass. Ska passa på att njuta, bada och plocka bär.

Igår stack jag och hjärtat iväg till gymmet och drog ett galet pass, sen åkte vi med gänget och avslutade kvällen med ett havsdopp. Underbart skönt!

Hann med att fylla frysen med sommarens antioxidanter så att jag klarar mig i vinter :) Ska tillbaka idag igen och fylla på mer. Naturligtvis i mina Hunter. Vad vore en sthlmska på landet utan sina Hunterstövlar ;)


New

Av beckaf - 22 juli 2014 09:00

Löjligt förälskad i min nya tunika med rosett, tjejig!

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards