beckaf

Alla inlägg under februari 2013

Av beckaf - 8 februari 2013 23:49

Gokväll från sängen på jobbet.

Nu är jag trött efter en timmes bastning med kidsen och kvällsfika.. Stupade i säng nu när jag kom till rummet.. Har lagt mig tidigare för jag ska köra till Kramfors imorgon fram och tillbaka.

Godnatt



New

Av beckaf - 8 februari 2013 11:36

Love my new watch! Beroende av klockor i alla färger, tycker det är grymt snyggt!

Av beckaf - 8 februari 2013 11:07

Hej!

Just nu står jag bakom disken på gymmet och jobbar, känns ovant att inte träna :) Stänger här vid halv två, hem och packa sen vidare på jobb tills på måndag. Phu..

Av beckaf - 8 februari 2013 10:59

Kan tipsa om det här D-vitaminet! Huuur bra som helst. Har använt det i lite mer än en månad nu och jag har hur mkt energi som helst. Om man som jag även tillför rätt kost blir det en super kick.

Den finns på Hälsokost och där rekommenderar jag att köpa, inte på Apoteket. Apoteket har inga riktigt bra och mest svaga och läkare förespråkar att man köper på Hälsokost eller Hälsokraft.


Av beckaf - 7 februari 2013 22:39

Hej på er!


Den här dagen har gått i rasande fart, från morgon till slut.

Hjärtat stack vid sjutiden imorse och jag låg kvar i sängen ett tag med kaffe. Jag är så noga med att inte stressa på morgonen, jag ligger oftast kvar ett tag med en kopp kaffe och hur underbart är det inte att starta morgonen så :)


Hudiksvall med dvs vänner, möten och lunch hela dagen. Kom hem, gjorde nyttiga pannkakor och stack till gymmet. Imorgon ska jag hoppa in och jobba extra där på dagen innan jag sticker till jobbet. Öppnar 11, så jag hinner få extra lång sovmorgon och det kan jag behöva som kommer mitt i helgen på jobbet då dem får vara uppe länge på natten, så det gäller att få så mkt sömn man bara kan. Nu ska jag och hjärtat borsta tänderna och krypa ner i vår stora säng, trötta!


Älskar min nya skjorta från Newhouse och jag fick den dessutom på rea!


  

Av beckaf - 6 februari 2013 20:51

Hej!


Vilket väder! Här är det nån form av storm, det bara susar och viner utanför. Burr!

Jag har precis kommit från gymmet, grymt skönt styrkepass.

Idag gjorde jag helg, så skönt! Kom hem efter en lång dag i skolan och då hade hjärtat gjort potatisgratäng och fläskfilé - onsdagslyx! Imorgon måste jag till Hudiksvall för en dejt med Linda och efter det ska jag på möte. Spännande :) På fredag sticker jag till jobbet, hinner dock gymma innan för jag ska inte vara där förrens finmiddagen vid 18-tiden. Jobbar hela helgen fram till måndag morgon, då är det bara att brassa direkt till skolan. Full rulle, nonstop!


Fick gå in och avboka min nageltid idag, så himla typiskt :/Min plutonchef ringde och kallade ut mig på övning, så där sket det sig. Omöjligt att skjuta det jag ska skjuta den helgen med fransk manikyr.. Ak´n hade nog gått, kanske, om ngn annan tömde magasinen, ha ha. Men inte det lite tyngre som ska testskjutas.



En shake på det här, packa upp lite nytt som inhandlats idag samt ta ett långt bad innan jag slår igen mina reptilgröna för den här dagen. Känner mig redan trött efter ett killerpass på gymmet och en lång dag på det.

Puss


 

Av beckaf - 4 februari 2013 22:14

Hallo!

Idag har jag varit fruktansvärt trött, så där trött som man är när man inte får sova. Ändå har jag sovit som en stock inatt, alltid mina 8 timmar, noga! Men jag kände mig helt såsig imorse, vart till och med lite halv skraj att köra.


Time for bed nu efter en galen kväll på gymmet. Min mage har åkt på sån fetdäng så det bränner bara jag andas. U gotta love it. Nya övningar varrannan vecka, därför jag har träningsvärk, musklerna ska inte hinna vänja sig vid samma träning. Precis som kroppsbyggare, fast dom byter varje vecka tror jag. Men lika för oss fitness.


Puss och godnatt från en slutkörd själ


 

Av beckaf - 3 februari 2013 22:24

Efter en kväll på gymmet säger jag godnatt. Lång skoldag imorgon, viktigt med bra sömn :)

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards