beckaf

Alla inlägg under maj 2014

Av beckaf - 25 maj 2014 12:20

Ush vilken tråkigt väder! Kallt, grått och blåsigt :/ Man vande sig snabbt med det underbara vädret vi haft i några dagar nu.. Men, jag såg att det skulle bli fint igen till veckan!


Ska ta och plugga lite nu, bli av med två av tre uppgifter.

Ledig i två veckor nu fram till min examensvecka, om ni bara visste hur skönt det är!


Passar på att shoppa lite i detta ruggväder innan jag sätter igång med skolarbetet. Väntar nu hem några av dessa fina plagg och klockor från USA. Har ett smultronställe där, där jag alltid handlar ifrån!


4 klockor, ett par virkade, svarta shorts och två super fina blusar/tunikor.


       

Av beckaf - 24 maj 2014 21:57

Drinkar, shopping och vänskap.

Av beckaf - 23 maj 2014 10:25

Brun och vältränad är min melodi! ;)

Av beckaf - 23 maj 2014 10:21

Jobb hela dagen idag, 8-17 i detta underbara väder!

Efter så ska jag plocka upp hjärtat på skolan (universitetet) så ska vi ta en mysfredag på Birsta.

Ledig i två veckor både från jobb och skola, sååå himla njutbart! Då ska jag bara ladda upp med träning inför vårruset som vi snart ska springa :)

Back to work! Puss

Av beckaf - 19 maj 2014 22:15

Denna blåa skönhet är på väg hem till mig! Tror jag ska ha den på examensdagen :) 150kr fick jag av Nelly på namnsdagen, så denna blev helt gratis. Inte så pjåkigt :)

Av beckaf - 19 maj 2014 20:49

Åh vad mina blommor växer!
Detta år valde jag att inte köpa "färdiga" blommor att plantera, utan jag odlar dom själv! Såååå mkt roligare och man får mycket finare blommor på fröer än i blomsteraffärerna. Det är ju det här som är grejen, att pyssla själv :) Det är full fart på alla skönheter nere i garaget, älskvärt! Jag kommer att ha en ljus och rosa romantisk rabatt i år, ååh ni skulle bara se hur dom kommer se ut! Så vackra :)

~

Jag är nog inte bara ett träningsfreak utan också ett hälsofreak. Jag tror stenhårt på bra och välodlad mat och andra godsaker.

Ju mer det smyger fram om besprutade grönsaker och frukter, ju mer odlar jag själv. Jag vill veta att det jag stoppar i mig inte är giftigt. Dessutom gillar jag tanken på att det jag stoppar i mig är mitt eget..

Känslan av att kliva ut en solig och varm sommarmorgon, plocka en näve jordgubbar, hallon, smultron och lite rabarber till gröten, eller till en smoothie. I min trädgård :) Ahh, vilken känsla!

Just nu består min trädgård av:
Morötter, rödlök, björnbär, vildhallon, hallon, smultron, vinbär, äpplen, chilli, spetspaprika, plommon och rabarber :) #grönafingrar

Av beckaf - 19 maj 2014 07:53

Sportigt, grönt och naturligtvis solbrun idag i den undrrbara värmen :)

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards