beckaf

Alla inlägg under december 2013

Av beckaf - 30 december 2013 20:53

Ja då var det sista gympasset gjort för detta år.. Vilket grymt träningsår jag har haft! Jag har haft väldigt mycket militärträning detta år, mer än vanligt. Omgjort kostschema samt träningsprogram - 1014 kunde inte starta bättre.


Har köttat ur mig det sista jag hade just nu, mycket mage och booty, bic/triceps samt mina j*la squats, 150 st varav 20 med 25kg denna gång. På´t imorgon igen, 155st.


Nu ska jag slänga mig i badet och ba må gott. Tror jag ska köra lite spa, fick hur mycket sånt älskvärt av mina svärföräldrar i julklapp, dom vet hur mkt jag älskar att bada och mysa på :)


    

Av beckaf - 30 december 2013 15:44

Långkörare på gymmet.

Stark som en oxe


 

Av beckaf - 29 december 2013 21:48

Gokväll.

Sitter med en kopp te och en apelsin, ska faktiskt snart ta ett bad. Lite sent men jag och hjärtat har vart ute på äventyr :) Sen ska jag sova gott, upp tidigt imorgon och kolla igenom läxorna. Snacka om att ha släppt på tyglarna, kontrollbruden nr 1 har inte ens gluttat igenom papret med läxor, ha ha. Helt otroligt! Ibland måste man lära sig att ta det lugnt och faktiskt h jullov. Men nu känns det som att böckerna ba ligger och stirrar på mig.


Träningen idag höll till i nedre gymmet, vårt gym här i lilla byn e stängt på helger, men vi gamla rävar har ju naturligtvis nyckel, så jag och buddy´n körde hårt nere idag. Två timmar med bara mage och rumpa, såå gött! Jag följer ju den där galna squats-utmaningen fortfarande, ibland hatar jag den. Idag köttade jag på med mina 145 djupa squats med 20kg´s stången. Tvi vad det kändes! De sista 30 kör jag lite olika, inte hela vägen ner, just eftersom man har tre muskler i rumpan som har olika uppgifter, så då krävs det olika träningsstilar. Som mumsig efterrätt kördes det plankan.. med 20kg! Min mage svider fortfarande :)


       

Av beckaf - 28 december 2013 10:34

Hej! Det här inlägget tänkte jag faktiskt tillägna min underbara sambo, tillika fästman, livskamrat och bästa vän. Idag för exakt fem år sedan träffades vi för allra första gången. Sedan den dagen har vi vart vi två, kärlek vid första ögonkastet! Det är lätt den bästa dagen i mitt liv, när jag träffade dig hjärtat. Du är den mest ödmjukaste människa jag känner, du behandlar mig som en prinsessa varenda dag och du finns alltid där. Du är och har alltid varit min klippa! Du är mannen i mitt liv och jag älskar dig för allt det du är och för allt du står för. För mig är du kärlek.


 





Av beckaf - 27 december 2013 15:15

Mina nära och kära vet verkligen hur man fångar mitt hjärta, haha. Älskar dessa skor från Tiamo som jag fick i julklapp! Synd att det kom lite snö, jag som trodde våren var på g så man kunde dra på sig dessa och svassa omkring! Älskar´t


   



Av beckaf - 26 december 2013 20:42

Åh, jag e kär! Dessa tre par Converse e på väg hem till mig, hjärtat har beställt ett par svarta och röda han med så vi kan matcha fint, och jag samma plus ett par vita låga. Fortsätter det så här e det snart vår och man kan plocka fram alla godingar. Min favoritsida har extrem julrea, närmare 80% på allt, vilket gör att mina tre par har kostat mig ungefär lika mycket som ett par med ordinarie pris. 289kr st, så vi passade på både jag och älskling :)


Jag  

   

Rea


          

Av beckaf - 26 december 2013 20:28

Då är ännu en underbar jul över med alla familjer hit och dit :) Nackdelen med att vara ett skiljsmässobarn är att man far kors och tvärs över jul för att fira med alla. Fördelen är att man har en stor familj och får (som ett litet barn) mer julklappar, ha ha. Igår var jag och hjärtat hem till pappa med familj, jag hade lovat att köra så han fick ta en pause från pluggandet och dricka lite gött med hans svärfar :)


Kom hem vid två tiden inatt, sov en timme, sen åkte jag och hämtade hjärtats bror och hans tjej som skulle sova hos oss efter en blöt utekväll. Isäng vid fyra imorse, var typ död imorse. Känner mig totalt slut nu! Vi orkade inte laga mat så vi åkte ner till pizzan och handlade två goda sallader.


Nu har vi precis tagit en bastu och tröttare vart vi. Spela lite gta och sedan hoppa i säng!

Gymmet kallar vid elva imorgon.

Puss


  


 



Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards