beckaf

Alla inlägg under januari 2013

Av beckaf - 31 januari 2013 09:05

Godmorgon!
Sovmorgon, solsken och kaffe på sängen, vilken start på torsdagen! In i duschen och bege sig till Hudik för girltime med morsan.

Av beckaf - 30 januari 2013 23:31

Tröött!!

Har min och mammas traditionella shoppingdag imorgon, så ska nanna nu efter en lång skoldag samt ett hårt pass på gymmet. Håller fortfarande på att leta ett bra gym till våren då jag är hemma i Sthlm. Det lutar åt SATS i Vällingby (där jag kommer ifrån) eftersom dom kör LesMills eller Oscar Jöbacks gym i stan! Det är svårt när man är kräsen och vet att man tränar på ett av de bästa gymmen i vanliga fall och ska nu till att matcha ett annat något sådär liksom..

Hörs mer imorgon efter en älskad runda med mami.

Puss och G´night


 

Av beckaf - 30 januari 2013 23:29

Idag damp det ner fyra av 10 inkommande kläder och skor :) Gillar´t!


  


 

New

Av beckaf - 30 januari 2013 11:24

Nya byxor.

Av beckaf - 29 januari 2013 22:28

Hej. Ska göra mig kortfattad, morgondagen börjar vid ottan, ska läsa ett kapitel innan jag släcker också. Imorgon gör jag helg, har en del att styra upp med här hemma, har shoppat massor som ska upp mm.

Så min dag kommer lite snabbt här i bilder ist.

Morgondagen började med en soluppgång och man kände hur humöret steg. Hem efter skolan, iväg på Pump för att slakta röv och legs. Hem, fick ett mail av min psykiatrilärare Per som meddelade att jag fått högsta betyg på hela kursen psykiatri :) Nu ligger jag slut i sängen med Nakken och ska snart släcka.


Hör mer imorgon.

Puss


 


 


 


 

New

Av beckaf - 29 januari 2013 12:45

Nya byxor


Av beckaf - 28 januari 2013 20:15

Hallå!


Jag är nu totalt urlakad av denna dag. Och helg!

Har pressat hårt med plugget inför den här tentan idag, så nu kommer den där känslan när man känner sig helt tom efter att ha varit så uppe i varv. Men det känndes som om det gick bra!


Vid tretiden gick jag ner på city för handla lite (två nya byxor, smycken och en kavaj fick jag med mig) + möta upp S, en jobbkollega. Hon satt och fick sina naglar fixade. Bokade in mig själv på proffsig nagelförlängning den 15 feb, dagen innan jag sticker hem till Sthlm! Nu ligger det inga övningar nära så nu kan jag unna mig snygg fransk manikyr. Efter det vart det kinamat, massor av prat och skratt. Drog hem vid fem tiden, skyndade mig att byta om och drog direkt till gymmet, phu! Nu sitter jag här helt slutkörd och orkar inte göra ngt alls. Har precis kommit in efter en kvällsrunda med herrn. Nu ska jag inte röra ngt mer på mig, ska lägga mig i sängen och läsa lite Craig Nakken.


Puss

Av beckaf - 27 januari 2013 21:02

http://open.spotify.com/track/5qftPpq4E0WXWc7kVUjPNH

Sitter och filosoferar.

Det ska jag inte, för jag har tenta imorgon. Wish me luck!

Ska krypa ner nu och fortsätta läsa, det som går in det går in.

När den är över imorgon har jag mycket tid över, för som det ser ut nu med dessa tenta veckor så står allt hemma stilla, inget hinns med så det ska bli skönt att det är över snart.

Natti natti


 

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards