beckaf

Alla inlägg under april 2013

Av beckaf - 29 april 2013 19:31

Nu ska det slaktas . Mot gymmet med Raubtier i lurarna . Vittring by Raubtier


 

Av beckaf - 29 april 2013 17:01

Alltså, känslan när man skrivit mycket och det sedan bara är borta! Graaaauh!

Jag ska dra mig kortfattad - Då röda dagar inträffar har jag blivit ledig hela veckan, vilket betyder att jag får åka hem till min älskade man redan imorgon! Jag hoppas att morgondagen känns lite bättre, idag har jag ringt vetrinär och bokat avlivning till vår älskade hund i slutet av juni. Men trots det så är jag glad över att få komma hem till hus och sambo :)


Nu ska jag packa och sedan sticka upp till gymmet.

Puss

Av beckaf - 28 april 2013 20:27

Idag körde jag ett fint köttpass på gymmet.

Körde stenhårt på ben och axlar idag och det känns att jag ökat mina vikter ytterligare idag.

När jag står på bandet så lyssnar jag på Sabaton, det passar när jag går eller springer. När vi kan ha marsch så kör vi oftast Sabaton eller Five Finger DP, så ibland kommer jag på mig själv med att komma in i march på löpbandet, ha ha. Men när jag ska kötta så här galet så måste jag ha något ännu galnare i lurarna, så då kör jag alltid på Raubtier! Finns INGET annat band som kan få mig att ta ut det lilla extra. Helt fucking galet! Deras nya album är så sjukt bra och så sjukt bra att köra mina galna pass med.


Min favorit: Apokalyps by Raubtier


Dock så ska det bli nice att komma hem till säcken. Saknar att fightas på riktigt!


 

Av beckaf - 28 april 2013 19:49

Hej!

Ush vilken seg söndag det har varit, har aldrig vart med om segare..

Känns inte som att jag har gjort ett skvatt på hela dagen. Imorgon är det fyra dagar kvar tills jag får åka hem till min man och det ska bli så obeskrivligt skönt! Men åh vad det är nyttigt att kunna vara ifrån varandra.. Jag är extremt mån om att kunna få vara själv och ha mitt space, annars funkar inte jag. Men detta är att ta i lite, det är ju trots allt bara två veckor sedan vi sågs, men det är också länge. Det är över en månad sedan jag var hemma sist, det är länge! Nej vi skulle nog bli tokiga om vi skulle vara upp i varandra varje dag, det är inte heller nyttigt i längden tror jag att jämt och ständigt gå under samma tak. Nej jag är faktiskt en sån människa som är för lite private time, alla människor behöver det. För mig är det jätte viktigt och jag tar mig alltid lite egentid :)


Imorgon är sista veckan på praktiken, sen åker jag hem en vecka. Jag tänkte passa på att utnyttja lite klubberbjudande mm imorgon på min lunch. Har samlat på mig några st som jag tänkte avverka imorgon!


Phu.. äta upp bananen och sen krypa ner med pluggboken.

Puss


    



Av beckaf - 28 april 2013 13:32

Älskar min Adidas-dress, verkligen älskar den! Den är sjukt retro - ingen annan som har. Det är mammas gamla från typ hennes glansdagar. Jag gillar grejen med att vara ensam med klädesplagg.


    

Av beckaf - 26 april 2013 21:58

 


 

New

Av beckaf - 26 april 2013 21:54

Efter en blåsig dag på stan kom jag hem med detta :)


 


 

Av beckaf - 25 april 2013 21:35

Hej!


Ligger i soffan med en apelsin, nyduschad och trött.

Har haft fullt upp på praktiken idag med kvinnogruppen, men åh vad vi har skratta, så underbart! Då jag har nästan två timmars lunch så tog jag en sväng på stan i det fantastiska vädret, in på favoriten - joe & the juice på Hamngatan och ut därifrån med en nygjord ananas/jordgubbs smoothie. Åkte hem vid halv fyra, gick över till grannen som varit hundvakt åt Kentis idag. Han trivs allra bäst där, för Bengt och hans fru har nämligen två Golden tikar som avgudar Kenta, ha ha. Mammas myspojke ♥

Sen åkte jag upp till Vällingby och shoppade, handlade två alkoholfria Carlsberg, gick in på gymmet för att hämta mitt nya gymkort, handlade hundmat och åkte och storhandlade på COOP. När jag väl kom hem efter en hel dag i farten satte jag mig i solstolen på baksidan med en kall alkoholfri, helt underbart god öl.


Nu är jag alldeles färdig. Ska faktiskt gå och lägga mig nu i den underbara Kungsängen sängen med fjärrkontrollen och datorn. Är ledig imorgon, så ska på gymmet tidigt, sen in till stan och shoppa och på kvällen hem till bonus-syster och mosters lilla govåffla!


Puss


 


 


 


 


 

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards