beckaf

Alla inlägg under februari 2013

New

Av beckaf - 1 februari 2013 14:11

Ny vår-parkas från Isbjörn Of Sweden.

Love it!


 

Av beckaf - 1 februari 2013 11:16

Solsken!

Blå himmel och soool. Ljuvligt! Första februari, nu går vi mot vår. Vid den här tiden på året brukar jag inte bry mig om det kommer lite mer snö eller om det blir lite kallare, för vi går mot våren ändå. Jag vet att snart börjar det smälta, så lite snö gör inget. Jag och älskling har såå mycket planer för våren och sommaren, alla cruisingar, tillställningar, band som spelar och fester att gå på. Igår bestämde vi en weekend i Berlin i slutet av sommaren innan jag börjar skolan igen. Hem till underbara Tyskland, försöka klämma in tid till kusinerna, fester, sevärdigheter, god mat, himmelskt goda öl och visa hjärtat min andra nationalitet. Så mysigt det ska bli, vi är verkligen duktiga på att ta tid för varandra han och jag, sticka iväg på saker.


Ska ta en prommis i det fina vädret med lillhjärtat, sen åka ner till byn och dona lite och tillsist plugga. Har redovisning på ett stort projekt/gupparbete imorgon om nätdroger och sk designer drugs, livsfarliga! Jag är glad att jag aldrig har hållt på med droger. Jag har många vänner som har gjort det och många av dem lever inte idag. Jag skulle aldrig kunna utsätta min kropp för ngt liknande, jag som inte ens kan färga håret för att jag är så rädd om det. Åh glad är jag för det! Min del i det hela är istället att jobba emot det, det är jag sjujävla bra på.


Puss


 

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards