beckaf

Direktlänk till inlägg 26 februari 2013

Fall ned på knä inför Sveriges Elit - som fostrats utav diesel , blodigt kött och hämbränd sprit

Av beckaf - 26 februari 2013 21:32

Hallu!


Stressad igen!

Idag hade jag skolarbete som faktiskt var viktigare än gymmet, helt otroligt! Ha ha..

Så imorgon måste jag köra extra hårt och i en månad är det noll tolerans på att inte vara på gymmet alla dagar förutom söndagar. När jag sticker hem till sthlm på praktik så är det nämligen så att min bästa bonus-svåger är fd fallskärmsjägare och är tränare/instruktör på militär träning nere på Odenplan. Han har tillsammans med min plutonchef beordrat ner mig för att jag ska bli tränad av en annan intsruktör - Konstantin, en fd fransk elitsoldat från Främlingslegionärerna.


Jag trodde han drev med mig, f.legionärerna är det tuffaste inom armé i världen. Men nej, sådan tur hade jag inte så att han skulle skratta och säga att han bara skämtade.  Men aja, kroppen är i toppform, stark och uthållig, så det blir en tuff match för alla inblandade! Så satans jävla (förlåt för språket) roligt det ändå ska bli! Jag älskar att chocka kroppen.


Men nu ska jag krypa ner och fortsätta läsa kriminella teorier.

Puss


 


- The wolf on the hill is not as hungry as the wolf climbing the hill

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av beckaf - 1 november 2014 19:58

Har bestämt att lägga ner bloggen här på bloggplatsen. Eller ja, lägga den på is iaf :) Jag har startat en ny och kommer att kombinera mitt liv där, allt som händer plus all träning. In och besök - http://beckafle.blogg.se    Puss ...

Av beckaf - 1 november 2014 15:17


Mina favoriter bland alla mina skor!        

Av beckaf - 29 oktober 2014 10:12


Retro i regnet i mammas Adidas-dress från 70-talet! Love it :) #feelingrelaxed #onlygoodthingscoming #readyforanything ...

Av beckaf - 29 oktober 2014 08:47


När jag kom hem från jobbet i går så stod dessa här till mig från hjärtat! Först ledde han mig in till köket med förbunda ögonen, när jag öppnade ögonen stod dessa underbara rosor där! Min fina fästman! Jag älskar dig :) ...

Av beckaf - 26 oktober 2014 21:00


En tidig julklapp till mig själv ;) Michael Kors - Jet Set Saffiano i läder     ...

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards