beckaf

Alla inlägg under februari 2014

Av beckaf - 28 februari 2014 09:31

Godmorgon.
Nydushad och ska göra mig iordning för att åka ner till VC, efter det blir det ärenden och storhandling i Hudik.

Var uppe med tuppen imorse och sprang lilla rundan på 2km, kom hem och mjölken var slut, så fick köra en shake till frulle ist för fibergröt, sen alltid min omega3 till! Jag är full av energi!!

Puss

Av beckaf - 27 februari 2014 23:56

Avslutar en perfekt träningskväll med lite slötittande på tv. Körde ny kombo på nedre delen av magen idag, jösses. På slutet var jag tom orkeslös i ljumskarna.. snacka om att köra hårt :)

Imorgon ska jag upp tidigt på löp. Axlar och rygg står på agendan - älskar mina former på axlar och traps!
puss


New

Av beckaf - 27 februari 2014 11:18

New! Black Nike air force - White Converse low

Av beckaf - 27 februari 2014 10:43

Igår lämnade jag min älskade födelsestad och hemstad Stockholm, där var det vår. Helt torrt, träden började blomma och det var runt 10+. Kommer hem till norrland, där var det bara att dra på sig Uggsen igen.. Det har snöat hela förmiddagen och det gör mig så deppig alltså! Jag försöker att tänka att det faktiskt inte är så långt kvar tills våren visar sig här också :)


Hämtade ut både mina nya Nike och mina nya låga Converse idag, dags för våren att komma nu! Imorgon ska jag åka in till Hudiksvall och göra lite ärenden, bla en intervju med självaste Pia Sjögren till mitt examensarbete, sen ska jag storhandla. Helgen blir lugn, kommer träna häcken av mig då dessa tre dagar hemma i Sthlm har vart annat än nyttiga, nu är det åter till striktheten. Lillebrorsan kommer över på lördag och hänger med oss, mkt trevligt, sen blir det bara lugnt!


 

Av beckaf - 24 februari 2014 16:10

Vissa människor känner regnet, andra blir bara blöta - Bob Marley

Av beckaf - 22 februari 2014 15:56

Åh älskade helg! Efter denna vecka med långa dagar och sena kvällar med eftervård känns det underbart att bara ligga i soffan och dega. Sovmorgon imorse, vaknade av mig själv, solen sken och hjärtat kom in med en kopp kaffe!

Ikväll händer det nästan inget alls.. Gymning, slappa till mello, små packa lite inför Stockholms hemgång imorgon och sen bara vara. Kanske tar ett bad eller en bastu, älskart!

Nu, tyskland etta i herrarnas skytte! Woop


Av beckaf - 20 februari 2014 21:34

Rumpans dag idag med mkt tunga vikter, djupa benböj och sumo-squats, mina favoriter. Bilderna visar just mina sumo-squats. 40kg och så går man lååångsamt ner till en sittande position (antingen en stol bakom eller bänken som jag har) och sen snabbt upp och spänner både rumpa och core hela tiden.

Här snackar vi badass!


Av beckaf - 19 februari 2014 22:13

När man känner sin kropp så in i bomben utantill, då ere fantastiskt när man märker pytteframsteg, att ngt så litet snappas upp av radarn. Jag har trots allt bara käkat mitt morgon Whey protein oat plus super-omega3 i några dagar och märker redan av en markant skillnad. Jag är så mycket piggare än tidigare och känner mig utvilad på ett annat sätt, farsinerande!

På gymmet känner jag mig som en maskin med mina två olika aminosyror. Hittils har mina tillskott gått över min förväntan.

På bussen hem laddade jag med eaa-xx och en banan, eaa'n tar jag en halvtimme innan träning, bcaa'n under träning och protein efter, om jag inte äter då. Jag känner mig urstark och sjukt uthållig på bara dessa få dagar..

Om ett litet ögonblick ska jag stänga ner fabriken, innan ska jag glutta igenom sidan Ronja skickade till mig med träningskläder. Jag efterlyste - och gör det fortfarande - sidor med träningskläder i färger och mönster. Jag är så less på alla svenska fitnesskläder, ALLT är svart!


Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards