beckaf

Alla inlägg under mars 2013

Av beckaf - 30 mars 2013 03:44

Ikväll firar vi!

Av beckaf - 28 mars 2013 11:34

Ibland är det roligare att vara bilägare än andra gånger..

Imorse körde jag in min pärla till Selins för att byta hjullager! Yey....

Av beckaf - 26 mars 2013 23:40

Idag fick jag nya naglar när jag kom hem. Stack till Linnéa vid halv sju, så snygga dom vart! Älskar älskar fransk manikyr, så fräsht!

Av beckaf - 25 mars 2013 10:05



Av beckaf - 22 mars 2013 17:15

Hej alla!


Idag har det verkligen varit vår här hemma. Solen har värmt oss hela dagen och himlen är så klart blå! Jag och hjärtat har donat med våra bilar idag, städat och tvättat min. Tvättade min ute i solen, sen körde jag in den så den får torka i varmgaraget. Kenta har suttit ute i snön och solat hela dagen och jag har sett ut som en byfåne när jag skulle tvätta bilen. Ha ha, redneck!


 


 


 



Av beckaf - 22 mars 2013 16:05

Det slog mig nyss att jag lämnar vackra Hälsingland för vackra Stockholm om en vecka.. Åter i dom djupa skogarna till sommaren. Kan inte fatta att jag ska vara borta på praktik så länge! Tur att det finns Skype :)


 

Av beckaf - 22 mars 2013 15:10

Köttade enbart ben idag. Tog ut min sista energi för den här veckan, helgen blir en vilohelg. Första ggn jag vilar en hel helg ;)

Av beckaf - 22 mars 2013 08:31

Gårdagen.
Ett grymt pass på gymmet och avslutade kvällen med en bastu. Kan tala om att jag somnade ovaggat.



Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards