beckaf

Alla inlägg under augusti 2013

Av beckaf - 31 augusti 2013 14:21

Sjömansfotboll på Rosenhill seaman's center.

Av beckaf - 29 augusti 2013 22:09

Bättre uppdatering kommer. Landade hos Kriss i förrgår natt. Igår var det shopping på stan, sen öl och pubquiz på Dubliner.

Idag har vi shoppat på Ullared, total slut nu. Ska ta en folkis och lägga mig på soffan.

Bilder kommer.
Puss


Av beckaf - 27 augusti 2013 20:22

Woohoo, nu är jag och älskling på väg till Göteborg på semester! Är i V.ås just nu, har många mil kvar men så himla mysigt!!


Av beckaf - 25 augusti 2013 21:17

Idag har jag och hjärtat varit hos bästa mamma hela dagen på middag och tårta, hon fyllde år i fredags men var iväg med husbilen hon och Mats, myspys! Så idag åkte vi över med ett stort blomfång och hennes exklusiva klocka från oss - en MK klocka! Bara det bästa förtjänar det bästa


  

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan lägga mig och sova som ett barn i älsklings famn, efter en blöt utekväll.

Puss

Av beckaf - 25 augusti 2013 21:05

Vilken kväll, jeez!

Girls night out i toppklass. Jag älskar mina vänner


   

Av beckaf - 24 augusti 2013 14:43

Hej!

Håller på att småfixa här hemma samt mig själv till kvällen. En kungkväll med Linda väntar med både galenskaper och bartömning. Jag ska hämta henne klockan fem, då ska vi käka lite gott, sedan blir det bartömning här hemma i vår bar först, sen blir det Hudiksvall. Vi tänkte gå ut igår egentligen, men ja... Fanns det något öppet? Nej inte direkt. HUR kan man ha stängt på en fredag? Vilken pajas stad.


Nu ska jag fortsätta locka håret. Ses vi ikväll? ;)

PUSS


 

NEW

Av beckaf - 24 augusti 2013 14:40

Igår hämtade jag ut mina nya pjux. Jag älskar verkligen mina nya Nike AirForce 1, så sjukt snygga! Jag har redan ett par vita låga (mid) sen en tid tillbaka, så nu beställde jag ett par höga. I love them!!


 

Av beckaf - 22 augusti 2013 20:12

Snark..


Jag måste säga att idag är jag helt urlakad efter träningen, nästan så där vimsig och virrig, ha ha. Grit Cardio är bland det tuffaste pass jag någonsin kört och dessutom det tuffaste av de tre Gritpassen. Det blir inte mycket gjort idag, hjärtat och jag ska bara mysa ner oss till en bra film och äta lite nyttig blåbärspaj.


 


Grym träningsdag trots allt, tuffaste på länge. Det har blivit mycket pass på sistånde och väldigt lite råstyrka. Oftast blir det så i brist på tid när man går i skolan dom dagarna, smidigast att åka in på ett pass och förbränna så sjukt mkt man kan. Jag är endå en sån gammal goding som gillar att tänja på gränserna i gymmet, maxa styrkan bland tunga vikter. Imorgon blir det iaf en timmes Swissball på kvällen, innan dess ska jag vara i Sundsvall på lite ärenden, fixa och trixa lite - handla det mesta inför min och älskklings weekend till Göteborg på tisdag. Såååå mysigt med tokshopping på Ullared, utgångar, god mat, Göteborg, Liseberg och allt vad man kan tänka sig. Älskar´t!


Nää, äta upp apelsinen och lägga sig i soffan och slå på en film. Imorgon är det upp tidigt som gäller då byggis ska komma och fixa i gästrummet tidigt imorgon. Gästrummet kommer få en helrenovering då det så småningom här framöver ska bli både det och kontor. Så dom ska lägga nytt golv, tapeter, nya element och mycket mer och det börjas imorgon! Så spännande :) Vi måste ha ett bra kontor eftersom vi studerar båda, så nu åker rummet på en total makeover!


Puss

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards