beckaf

Alla inlägg under juni 2014

Av beckaf - 29 juni 2014 23:17

I fredags fixade jag håret inför Mid Sweden. Jag verkligen älskar och avgudar denna blondspray :) För det första innehåller den bara kamomill och citrus (är noga med att inte färga håret utan bara använda det mest skonsammaste), sedan får jag en sån fantastiskt fin blond färg av den, det ser så naturligt blont ut, guldigt liksom.. Precis som jag gillar det, att det ser naturligt ut. Fy fabian, tjejer som har råblont och sönderblekt hår e så tacky, det gjorde man när man var 14år! Och dom som har så blont så att det ser vitt ut förstår jag mig inte på, hur kan man förstöra håret så och tycka att det ser bra ut? Det e också tacky och det ser gräsligt ut!

En hårfärg till som jag verkligen skulle vägra ha är svart! Då skulle jag sola året om, bleka tjejer med svart hår ser bra lustigt ut och det är ju så med svart, att man ser typ superblek ut. Nej, jag gillar att jämt vara brun och ett ljust och superfräsht hår som är friskt (har inte färgat mitt hår på 4 år!) och mår bra!


Av beckaf - 26 juni 2014 08:56

Jag är ingen smycketjej, trivs inte i halsband och sånt. Däremot är jag en hopplös klockromantiker, jag älskar snygga klockor. En skysst klocka kan liva upp en hel outfit :)

Dessa hämtade jag ut igår från usa, älskar dom alla! Funderar på att beställa några till, dom fanns i 50 olika färger!

Av beckaf - 22 juni 2014 17:15

Nytt pass jort, resa betald, hotell bokat - LONDON here we come!

3 månader kvar, sedan dar vi en ordentlig tjejweekend med galet mycket shopping, god öl och los turistas.


Hur gulligt är inte vårt hotell då!


 

Av beckaf - 22 juni 2014 16:30

Nu är det på g, lite möbelrenovering i vardagsrummet. Bilder kommer! :)


 

Av beckaf - 22 juni 2014 15:31

En sen examenspresent och tidig födelsedagspresent, från mig själv till mig själv :)

Totalt dökär!


 

Av beckaf - 22 juni 2014 15:17

Vart tusan är sommaren?

Regn, rusk, blås och 7+ vareeenda dag :/


 

Av beckaf - 21 juni 2014 14:00

Hej.

Slänger in ett inlägg lite snabbt innan jag ska ut och måla på grundfärg på mitt lilla vardagsrums projekt igen.

Jag och hjärtat hade en fantastisk mysig midsommar igår i Hudik hos pappa med nästan hela familjen samlad. God mat, härligt sällskap, gotta och kalla öl, kunde inte ha blivit mkt bättre.

Vi tog buss in och nattbuss hem, valde att ta härliga promenader både in till byn och hem hand i hand :) Solen gick upp när vi promenerade hem inatt, så himla fint att dela det ögonblicket med min älskade fästman. Tackvare prommisen hem på 40min vaknade vi utvilade och konstaterade att vi gått en mil fram och tillbaka, haha hurrbullar!


Nu ska jag ut och måla!
Puss

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards