beckaf

Alla inlägg under februari 2013

New

Av beckaf - 14 februari 2013 09:10

Bor i min mjuka, myströja från usa.

Av beckaf - 13 februari 2013 21:34

Jag blir faktiskt ganska rörd när jag tittar på min skylt och mitt yrke.

Rätt fet skylt ;)


 



Av beckaf - 12 februari 2013 21:33

Gokväll!


Nu ska jag för en gångs skull gå och lägga mig tidigt.

Imorse var jag så himla trött, tur att jag åkte buss. Jag han inte mer än sätta mig så somnade jag. Det tar ett tag att landa mentalt från mitt jobb när man kommer hem. Det är alltid mycket som bearbetas i det undermedvetna när man jobbar med människor och speciellt människor (i mitt fall ungdomar) med svår drogproblematik.


Vi hade en rätt skön dag som slutade halv tre, stack och handlade och sen åkte jag hem. Donade lite hemma innan jag stack till gymmet och körde enbart kondition idag på löpet med tunga intervaller. Nu ska jag lägga mig en snabbis i soffan med en bit melon, sen är det duschen som gäller innan mina gröna ögon ska slockna.


Puss


 

New

Av beckaf - 12 februari 2013 21:30

Idag hämtade jag ut två av fem efterlängtade paket från utlandet, dessa från USA och Australien.

Nya Ray Banīs och älskade Uggs!


 


 



New

Av beckaf - 12 februari 2013 21:28

Tre nya klänningar


 

 

 

Av beckaf - 11 februari 2013 22:26

Gokväll!

Utmattad tjej här..


Räknade ut igår att på två dagar har jag kört 72 i firmabilen landet över. Konstigt att ryggen känns som om den gått av liksom!? Roadtrip till Kramfors på lördagen, sen hem till kollot, glo på film, somnade kl tio av feber. Upp på söndagen och började dagen med att sätta sig i bilen igen.. Vid ett tiden tog jag med mig kids plus praktikant upp till Hasselabacken för skid/snowboard/snowblades-time. Vår nya praktikant har massor av bilder som är på väg på oss alla i backen, superkul! Åkte hemöver vid nio tiden igår kväll efter fetaste jobbhelgen, slocknade helt utmattad bredvid hjärtat.


Upp tidigt till skolan, Förvaltningskunskap hela dagen - så himla spännande.

Hem, stressa, skotta, elda, prommenad med Kenta, byta om och åka till gymmet. Killerpass med Linda och massa skratt så övertrötta som vi var. Hem, laga mat, baka bröd, göra hemtenta, städa, hänga tvätt och nu ska jag försöka hålla mig upprätt i duschen och sen är det sängen innan ögonen brakar igen.


Hörs imorgon.

Puss och godnatt


 

Av beckaf - 11 februari 2013 11:12

Hej!

Wow, nu har vi massor av superspännande veckor framför oss med Domstolsväsende, rättegång, ungdomsvård, frivård, kriminalvård, rättsprocesser, socialtjänst mm. Huuuur spännande som helst!


Av beckaf - 10 februari 2013 00:01

Mkt skratt, mkt allvar, feber, ont i bihålor och 35 mil fram och tillbaka senare så känns den här dagen i kroppen. Den har vart lång från att vi startade på morgonen tills att vi kom tillbaka. I-petad Ipren och i sängen lagd ska jag sova som en klubbad säl. Imorgon är det brunch vilket betyder sovmorgon för personalen.. Känns som om jag kan behöva det om inte febern ger med sig :/

Puss och godnatt


Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards