beckaf

Alla inlägg under januari 2014

Av beckaf - 31 januari 2014 08:53

Morsning! Sovmorgon, en kopp kaffe och ligga i hjärtats famn, ah bra start på denna fantastiska dag.

Om en timme ska jag åka och hämta ut ett paket, sen ska jag brassa in till hudik och möta mamma :) Sen brassar vi vidare på vår traditionella shoppingdag!

Puss


Av beckaf - 29 januari 2014 20:34

Ledig dag = gymmet extra länge. Ben idag och en sväng axlar + bål. Väldigt givande träningsdag, tog en löprunda när jag kom hem också. Jag gillar faktiskt inte att springa varken sommar eller vintertid, det är inget för mig. Jag är mer vår/höst och sena sommarkvällartyp. Men jag gav mig ut ändå, känner att den rundan med frisk luft gjorde mkt.


Körde även en liten sväng rumpa idag fast rumpan har ett eget pass på fredag ;) Det finns en GRYM rumpmaskin som används flitigt. Man står som på knä  och håller i sig samtidigt som man skjuter bak det andra benet. Ökade vikterna idag till 60kg, kunde knappt gå därifrån sen, ha ha, än mindre köra hem. Squatttttts!


     


Av beckaf - 29 januari 2014 12:06

Ledig dag, fy bubblan vad jag är trött efter dessa veckor. Kl ringde 8 (sovmorgon) och det var nästan omöjligt att vakna.

Nu ska jag iaf sticka till gymmet, grymt skönt att kunna träna nu när ingen är där. Ben idag och ett löp ute när jag kommer hem. Kanske en eftermiddags-vila, ser så ut på kortet med påsarna, haha!


Av beckaf - 28 januari 2014 22:22

Oouh, nästan två och en halvtimme på gymmet, helt själv! Krigat och svurit, svettats och fräst. Men nu lovar jag att en shake, en dusch och en natts sömn kommer göra susen. Varvade med mycket ben och mage, naturligtvis squats - har börjat om på utmaningen men denna gång startar jag med 20kg's stången och bygger mig upp.

Gymkläderna ska alltid vara färgglada! Älskar mina palmbrallor, sommaren känns inte allt för långt borta när jag ser dom!

Av beckaf - 28 januari 2014 19:04

Om en timme sticker jag till gymmet och kör igenom rygg + axlar och en del av övre bålen. Mitt ny schema känns toppen och jag hinner med hela kroppen på en vecka plus en dag med kondis. Imorgon blir det kanske två pass om jag hinner, ett inslängt kondispass till och sedan ett benpass.


 

Av beckaf - 28 januari 2014 18:58

Jag tog mig i kragen och beställde hem jackan, har gått och tänkt på den i flera dagar men helt enkelt inte hunnit, men nu klickade jag hem den och jag älskar den redan. Med det blev det nya converse också, ett par låga vita.


Imorgon är jag ledig, så jag funderar på Hudik och lite ärenden.

Nu ska jag beställa resa hem till Sthlm om en månad så jag har det gjort, till det viktigaste samtalet i mitt liv hittils och en enorm (bra) påverkning av mitt liv om det går som det ska :)


Puss


 



Av beckaf - 27 januari 2014 21:38

Gokväll!

Just nu är jag så trött så jag kommer att krypa in i duschen och krypa ut och sen somna snarkandes. Andra veckan på praktiken och jag börjar så smått att hitta rytmen, börjar sakta komma in i denna slutna grupp, börjar kunna skämta med personalen och liksom släppa lite på muren. Älskvärt ställe!


Hem, hämtade hjärtat och brassade mot gymmet. 1 1/2 timmes kondis stod på mitt schema.. Måndagar är kondisdag, så lätt att man faktiskt inte kör kondis när man tränar, så jag har dedikerat en kväll i veckan åt löpning i olika former med intervaller, cykling mm. Imorgon står rygg och axlar på schemat, det ser jag fram emot. Gillar mitt nya gym asså, så mycket trevligare och dessutom trevligare att kunna träna mer med min sambo!


As usual: squats med 20kg´s vikt - djupa, halva och breda. Worki´n that asssssss


 

RED

Av beckaf - 25 januari 2014 22:03

Funderar på att klicka hem den här röda skönheten med nitar! Älskar den :) Tänker med mina röda converse i vår/sommar, love it!


Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards