beckaf

Alla inlägg under juli 2013

Av beckaf - 30 juli 2013 23:42

Efter journalskrivande i timmar ska jag nu sova! Inne på sista dygnet imorgon..

G'night


Av beckaf - 30 juli 2013 16:01

Åh vad jag längtar efter att få börja renovera i vårt vardagsrum!
Tyvärr så blir det dock inte förrens i slutet av sommaren när vi har börjat studera igen, just nu har vi massor av annat på huset och utanför som måste göras innan det blir höst.

Men sen så, där någon gång i september efter vår Gbg-resa så ska vi börja på. Nästan allt blit nytt. Nytt golv - mörkt, nya tapeter - ljus ljus grått, plus fondvägg - svart/vit new york, måla baren vit och ny inredning i vitt. Allt på bilden är det vi har bestämt oss för.

Love it!


Av beckaf - 28 juli 2013 22:44

Gårdagen i bilder :)

Eftermiddagen spenderades i solstolen med hjärtat och hans brorsa Alex. Lite vin, nån kall öl och mycket skratt. Grillat i stugan innan vi gjorde oss klara för att sticka på förkrök hos goda vänner och sedan inta Hudikkalaset.

Galen fest, galna vänner och myspys med hjärtat till bra artister. Petter fick mig att längta hem till Stockholm, haha.

Engmans avslutade kvällen, så grymma. Vi var hemma tre - ett glas resorb och sedan kramkalas. Somna i björnfamnen och vaknade i björnfamnen, hjärtis!

Underbar kväll och sällis. Nu har vi precis avslutat filmen Oblivion och jag ska packa väskan inför 4 dygns jobb imorgon, sen är det semester.

Puss


Av beckaf - 26 juli 2013 11:06

28+, skinande sol, det glittrar på tjärnen och jag äter jordgubbar och egna smultron ute på verandan. Ska snart lägga mig i hängmattan och bara njuta av sommaren. Förkyldningen börjar släppa iaf!


Shenandoah – Next To You, Next To Me


    

Av beckaf - 25 juli 2013 13:35

Älskar älskar älskar den här låten!


* Birdy – People Help The People


 



Av beckaf - 25 juli 2013 13:29

Trots att jag inte vill tänka på det så är snart hösten här, och jag är i behov av ett par svarta höstskor. Hittade dessa och jag vart kär på en gång. Har precis klickat hem dom, men jag får nog lägga undan dom ett tag, de ser alldeles för varma ut för denna årstid just nu :)


 

 

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards