beckaf

Alla inlägg under maj 2013

New

Av beckaf - 2 maj 2013 22:23

Idag fick dessa superläckra Converse följa med mig hem. Älskar USA-konceptet.


 

Av beckaf - 2 maj 2013 22:13

Åh mitt älskade hår, det är så friskt och fint sedan jag helt slutade att färga det för tre år sedan. Sen dess vägrar jag stoppa färg i det, inte ens slingor. Jag skulle vilja ha det en liten nyas ljusare, men bara det blir lite varmare så man kan sitta ute så bleks det jämt av solen. Det är så fräsht med orört hår, mycket vackrare tycker jag. Sen är det ju ett plus att man har ett friskt och starkt hår utan massor av skit i det. Ush, tänk den tiden jag var blondin, stackars mitt hår! Fy fabian vad det sliter på håret, även om det finns "skonsammare" och bättre färg idag, tillslut blir håret som svinto, speciellt om man är blondin.


Nej tacka vet jag äkta vara, det kommer man längst på ;) Nu har jag hela håret i min egen färg.


 


 


 


 

Av beckaf - 2 maj 2013 22:01

Idag vart det sjuka ben-pass på gymmet med Linda. Uuh, först Pump en timme och efter det Step i nästan en timme. Visste inte om jag kunde köra hem efteråt, ha ha. Mina ben är sjukt möra, men ska ta en morgonlöp imorgonbitti när hjärtis åker till skolan tänkte jag. Så kul och så sköönt att träna med Linda igen, vi har inte setts på en månad då jag är hemma i Sthlm. Tillbaka på det berömda gymmet ute på landet där allt startade :)


Så här såg det ut på Lindas Istagram innan, haha.


 

Av beckaf - 2 maj 2013 08:58

Alltså solnedgången här hemma (vi är i stugan) igår kväll var magiskt vacker. Det var ljust och helt orange över hela himlen. Dessa bilder är tagna helt utan ngt filter :) Bara med min bästa bästa Galaxy SIII:a.


Av beckaf - 1 maj 2013 11:04

Hej!

Ligger i soffan här hemma och bara njuter :) Njuter av en klarblå himmel, sol, kaffe, mitt hem och av tystnaden. Fast jag längtar hem till Sthlm lite ändå, det är ju trots allt min älskade födelsestad. Men tysnaden här ute på landet är smörj för själen.


Kom hem igår vid fem tiden. Där väntade min älskling på mig och tre röda rosor, älskade sambo!

Sen åkte vi till stugan och bara njöt av en brasa och en kall öl med grillat till. Idag ska vi sova där, somna till björkarnas sus. Imorgon ska jag till Hudiksvall, lämna Kenta hos "moffa" som vill vara hundvakt, då blir jag och hjärtat "barnfria", haha. På lördag är det party party med alla mina tjejer.


Ska ner till källaren och hämta upp alla skyssta vikter och faktiskt träna ute idag, gymmet här hemma är stängt. Vi tog en underbar morgonpromenad innan frukost imorse, bara vi två och det var så mysigt!


 


 

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards