beckaf

Alla inlägg under maj 2013

Av beckaf - 8 maj 2013 15:23

 Nu är det verkligen vår! Inte för att träden börjar slå ut eller att gräset är grönt, utan just för att den rosa Lee jackan från USA äntligen är framme (då är våren alltid här) - min älskade, amerikanska bowlingjacka tillsammans med rosa Raybans.


Så idag har jag vart riktigt oldschool och drack till och med en rosa LOKA Oldschool, ha ha.

Även tuffa militärbrudar kan vara rosa, varför kan ni läsa här:

http://beckaf.bloggplatsen.se/2013/01/26/9373193-best-of-two-worlds/



Aerosmith – Pink


 


 


 


 


 


 


 

Av beckaf - 7 maj 2013 14:56

När jag kom hem från skolan packade jag in Kenta i bilen och åkte till stugan 10 min bort, så kenta fick bada :)

Av beckaf - 7 maj 2013 14:41

Idag ere rock'n roll i solskenet. Gamla hederliga Lee jackan, midjehöga jeans och converse.

Av beckaf - 5 maj 2013 15:24

Hej.

Uuh, soffan har varit min vän i många timmar efter gårdagen! Hel grym kväll, totalt spårad med helrör efter helrör. That´s how we roll. Tack alla bästa vänner. Sjuk natt!

Crazy Crazy Nights by Kiss


Först var vi på O´learys och pyste på, sedan drog vi till Hogges. Där vart vårt sällskap ännu större, så sjukt kul med alla vänner. Men är man kändis får man aldrig vara ifred heller utan folk ska skämma ut sig ännu mer - vågar bara komma fram för att dem druckigt! Tragiskt..


Min fråga är: vad vill du mig?

Varför är det så viktigt att jag säger hej till dig?

Vad är det du vill?

Vill du vara min kompiiiiiiiis, är det därför du är så fixerad av att jag ska heja på dig?

Sluta skriv skit och kom fram nykter ist och säg samma sak som du gjorde igår så ska jag ta dig på allvar då.



  

  

  


Av beckaf - 4 maj 2013 13:58

Hej. Håller lite smått på att göra mig iordning inför ikväll - wachout lorthudik, ikväll är det girlsnight out ;) Det tunga artilleriet is back in norrland. Mahah

Puss

Av beckaf - 3 maj 2013 17:12

Hallå! Har myst ner mig i soffan ett tag, det verkar som att det drog in dåligt väder och det vart nästan lite kyligt ute. Nu väntar jag på att hjärtat drar igång grillen, klyftpotatisarna som legat i vitlöksmarinad ska in, sen blir det gomiddag. Ikväll ska vi ta det lugnt, bara pysa på, tända bastun sen och bara vara.


Idag planterade jag ner årets påskliljor som gjort sitt, så kommer dom upp fina nästa år :) Älskar att vara hemma och påta i rabatten igen. Imorgon är det girlsnight out hela natten med alla mina fina tjejer. Bord bokat på Olearys, sen får vi se vart vi hamnar.. Det finns ju såååååååå många ställen att välja på ;) Ha ha!


 


 

Av beckaf - 3 maj 2013 08:52

Så här avslutade jag min kväll igår - en tur i Chevan. Finfint!

Av beckaf - 2 maj 2013 22:25

Idag gjorde jag lite ärenden i Hudiksvall och gjorde små fynd som mina nya Converse samt en fin kofta, plus ett busskort. Haha, ska åka buss nästa vecka till skolan.. Som värsta bonnläppen! Min älskade bil ska in på service samt så ska det bytas hjullager. Idag hade jag min fina skjorta från Newhouse på mig. Kände mig som en utböling i dessa fina kläder bland bonnläppar i mjukisbyxor, skitiga täckjackor och feta, dallriga kroppar. Jag vet, jag e kritisk.. Men folk borde köpa gymkort istället för godis på DollarStore här i lorthudik. Jag förstår inte att folk inte är mer rädda om sig och sina kroppar här..?! Kanske är det som Linda sa, man är så lat här uppe. Jag blir äcklad bara över hur folk ser ut här uppe, ush på er!


Annars hade jag en fin dag med en kopp kaffe, lite fynd som sagt och gymmet på kvällen med mina bästa!

Nu ska jag krypa ner i min älskade mans famn och sova sött. Godnatt


    

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards