beckaf

Alla inlägg under maj 2013

Av beckaf - 12 maj 2013 22:14

Hallå! Ligger i sängen hemma i sthlm nu, har precis ställt klockan inför morgondagens praktik! Här hemma är träden fullt utslagna och precis allt är grönt.., så hiiiimla vackert.

Hörs imorgon.
Puss


Av beckaf - 12 maj 2013 00:44

Gokväll! Uhf trött tjej efter nästan 40 mil i bil på två dagar.., men vad roligt vi har haft den här helgen jag och mamma! Först S.vall i torsdags, sedan stugan igår och efter det åkte jag med hem till E.nger, där grillade vi och drack goda drinkar. Hamnade hos deras bästa vänner på party all night! Så mycket skratt, finfin helg ?

När jag kom hem mitt på dagen passade jag på att städa bilen och sedan börja packa. Imorgon åker jag hem till sthlm igen i fem veckor ungefär. Detta evighetsgöra med packning..

Nu ere natti, imorgon blir det ännu mera mil i bil.. Gymmet imorgon kväll kan jag lova.
Puss


Av beckaf - 11 maj 2013 23:10

Igår var jag och mamma ute på roadtrip bara hon och jag. Mormor o/c var uppe i stugan så vi åkte dit för att hälsa på samt hämta mina nya sommardäck som ska på nu, kör utan dubb men nu måste jag byta. Vår stuga är såååå vacker och ligger uppåt Hälsingland.

Av beckaf - 11 maj 2013 17:57

Min fina vän Linda, hon (åh jag vet inte varför) har kallat mig för Barbie så länge jag kan minnas.. Åh jag tänkte, jag är nog en riktig country-barbie egentligen, trots att jag är en storstadstjej. En redneck, fast i snyggare format än lant-tjejerna här uppe. Mitt hjärta slår nog lite extra för the country side of life!


She can rock them high heel shoes ,  but she´d rather wear them cowboy boots .

Alan Jackson – Gone Country


 



Av beckaf - 10 maj 2013 22:38

Är hos mamma och njuter av livet och sällskap. Hörs imorgon när jag kommer hem.

Av beckaf - 8 maj 2013 21:16

Tända ljus, mys, hockey och blåbärskvarj med vattenmelon. Mums!

Av beckaf - 8 maj 2013 20:03

Gokväll.., Är liggandes i soffan, ner burrad i gosiga filtar efter att ha vart ute hela dagen/kvällen och vårstädat på framsidan på varenadan. Så himla mysigt att vara hemma i mitt älskade hus och dona.. Har ju inte hunnit med något eftersom jag inte vart hemma på över en månad och på söndag sticker jag igen i 4 veckor.. Så saker kommer efter, men jag hinner nog ikapp! I vår/sommar ska verandan få nya utemöbler - nya fina utesoffor med mycket kuddar, samt så ska vi riva ena hundgården på baksidan och bygga ett soldäck. Med en ny hängmatta kommer det bli en ljuvlig chill sommar.


I och med att jag städat ute så passade jag på att rensa lite i ena förrådsrummet på nedervåningen, har packat ner huuur mycket saker som helst som ska med till Sundsvall imorgon. Min lillebror har precis flyttat in i sin sprillans nya lägenhet i vackra Sidsjön i S.vall, så jag och mamsen ska ta en roadtrip upp dit imorgon och hälsa på honom och ta med massor av saker, samt åka till Birsta och shoppa lite. Mysdag!


Nu ska jag titta på hockey med min egna hockeysambo som själv spelat i eliten.

Puss på han ;)


 

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards