beckaf

Alla inlägg under januari 2013

Av beckaf - 8 januari 2013 17:50

När jag var påväg hem idag hämtade jag ut två av fyra paket, love it.

Väntar nu bara på mina skor samt ögonfrans-serum.

Idag kom änstligen mitt nya mobilskal, bil-mobilhållare och min sjukt läckra bikini.

Jag har hittat en sida av en ren slump med så sjuuuukt snygga bikinis, skor och kläder,

heeeeelt galet och jag tänker vara en sån j*kel att inte berätta ;) Ni ska få se läckerheterna jag

tänker klicka hem.


 


  


 


 



Red

Av beckaf - 8 januari 2013 17:43

Dagen gick i det röda.


 


 


 


 

New

Av beckaf - 7 januari 2013 17:27

Hallå.


Ska snabba mig lite här, ska åka på gymmet alldeles snart, som jag längtat! Nästan två veckor sedan jag var där nu med jobb osv, ska pressa hårt idag. Först CX och sedan en timmes Combat. Nya gymkläder är inhandlade, en pälskrage + mössa och äntligen tog jag mig tid att handla D-vitamin. Jag äter inget annat, som berocca och sånt brus-skit. Jag får i mig alla vitaminer och mineraler i min mat, det ända jag inte får i mig är ju dvitamin. Detta är det man ska köpa och det finns på Hälsokost. Handla inte det på apoteket, det är billigt skit bara och 100 ggr sämre.


 


 


 


 

Av beckaf - 6 januari 2013 21:54

Gokväll!


Ligger i soffan med nötte, film, samt morötter, gurka, dipp och päronvatten. Mys-söndag.

Imorgon börjar skolan igen och vardagen är åter i rullning. För mig känns det inte som att jag

har fått så mycket ledigt men jag stack ju till jobbet dagen efter att vi slutade, kom hem efter

nästan två veckor och hade en psyktenta att göra. Gjorde dock klart den igår, fick ett mejl för ett 

tag sedan från vår lärare Per, den verkar ha gått hem ;)


 


Har fixat allt nu inför imorgon ink mina naglar. Fräsha och nya + en helt ny garderob

fick följa med hem i fredags - skor, kläder, väskor, jackor.. Love it!

Så fort filmen är slut är det bums i säng!

New

Av beckaf - 5 januari 2013 23:49

Även dessa vita skönheter är på väg hem till mig. Längtar efter sommaren och alla mina hundratals högklackade skor.


 


 

New

Av beckaf - 5 januari 2013 23:32

Igår fick dessa snyggingar följa med mig hem. Dom är köpta på Knapps Skor i Hudiksvall. Hudiks ända bra skoaffär, dom har en till men det är inget för mig, lite B på något vis. Annars handlar jag aldrig i Hudik, bara uppe i Sundsvall, Stockholm eller på internet. Men igår hittade dessa loves moi!


 


 


 


 



Av beckaf - 5 januari 2013 21:09

Höll på att glömma att berätta. Idag har jag klappat mig själv extra mycket på axeln, andats friska andetag och tackar mig själv för 6 RÖKFRIA ÅR IDAG! Det stavas Karaktär!


Min kropp älskar mig för det och jag älskar mig själv ännu lite mer än vad som är möjligt! Jag kanske är en sån där själv-kär-jävel som någon liten mjukisbralla sa en gång. Ha ha ha ha!


Det är vidrigt att röka! ThatŽs it! Jag har många vänner och bekanta som röker, men jag står ända fast vid att jag tycker att det är vidrigt, vän eller inte. Det är förjävligt vad man gör mot sin kropp och jag är emot sådant. Man ska älska sin kropp, inte döda den!


 

Av beckaf - 5 januari 2013 19:59

Igår hade jag en hel dag av shopping, ska lägga upp allt sen. Hela bagageluckan och halva baksätet var fullt av påsar, det vart verkligen shopping! Men jag tog mig äntligen iväg och köpte jeansfärg. Jag tycker det är sjukt skabbigt med en gång svarta, nu urblekta jeans. Ush, jag klarar inte av det. Så nu håller tvättmaskinen på för fullt och färgar mina jeans svarta. Köpte iof två nya igår men vill ändå färga. Fortsättning följer..


 

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards