beckaf

Alla inlägg under januari 2013

Av beckaf - 22 januari 2013 19:22

At the gym

Av beckaf - 22 januari 2013 10:13

Har Mr Chris Barret här idag som pratar om Beroendeproblematik. Spännande dag!

Av beckaf - 21 januari 2013 20:13

Hemma från gymmet, so awesome! Cx samt 250 snabba abdpro-situps var allt jag han med, måste plugga till tentan på måndag!


Av beckaf - 21 januari 2013 10:59

Ännu en dag fylls jag av kunskap! Älskar't

Av beckaf - 21 januari 2013 10:53

Av beckaf - 20 januari 2013 23:32

Hemma nu! Sova i min älsklings famn igen slår allt. Skola imorgon, natti!

Puss

Av beckaf - 17 januari 2013 22:18

Godkväll!

Ligger i soffan på jobbet och tittar på film. Inte så pjåkigt faktiskt :) Man ska INTE åka och hälsa på på jobbet för då kan man bli kvar! Ha ha, älskar mitt jobb!

Nu har vi slagit på en till film, sen är det godnatt!

Av beckaf - 16 januari 2013 22:04

Gokväll!


Ja det har blivit lite torrt nu på senare tid, men som sagt, iom att vi gick in i beroendeblocket nu så är det stort fokus hela tiden på allt.. Mycket tentor, självstudier och grupparbeten på alla droger, rus, beroende, etc etc.

Men nu har jag gjort helg så kanske uppdaterar lite finare nu.


Idag har vi haft hel dag på Forsa Folkhögskola igen. Föreläsning med en man som heter Börje Dahl om nätdroger och riskbruk. Otroligt givande. Otroligt ogivande väder bara och jag han ångra mig några gånger i morse och på vägen hem att jag tog bilen och inte åkte buss in till Hudik och sen snålskjuts med klasskompisar.

Kom hem vid fem, skottade då varken sambo eller granne med traktor var hemma, stressad då jag skulle vara på gymmet halv sex, men skottade utav bara tusan så jag han, svettig och trött men redo att fightas. Mkt givande träningsdag, med armstyrka och bål. Tekniker i både boxning och brasilianska kampsporter dessutom.. Jag börjar känna av axlarna lite smått. Pump imorgon, slaktar benen samt fria vikter och fortsättning på axlar.


Imorgon på dagen ska jag upp till jobbet, Hassela Kollektivet, och hälsa på.

Ett gäng från klassen ville komma upp dit på studiebesök så jag tar med dom imorgon samt så jag kan krama mina älskade ungdomar. Nu ska jag fortsätta plugga riskbruk, missbruk, beroende, medberoende och signalsubstanser.

Godnatt



 


 

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards