beckaf

Alla inlägg under januari 2013

Av beckaf - 25 januari 2013 21:59

 


 


 

Av beckaf - 24 januari 2013 22:19

Gokväll! Trött tjej här, har försökt varit ute så mkt som möjligt idag även fast jag haft flera ton plugg. Luften har gjort mig alldeles såsig nu.. Ligger och slöläser, egentligen inget som går in så ska sluta nu. Fortsätter imorgon ist!


Har klickat hem lite fina, dyra och exklusiva kläder och accessoarer nu. Ni ska få se imorgon ;)

Bara det bästa för den bästa! Spending money girlfriend, bitches be like - kom nyss som ett sms av bästa vännen när hon såg vad jag klickat hem, ha ha! Åh, nu vill jag bara få hem allt! Hoppas att snön har smält något hemma i Sthlm då jag ska ner i mitten av februari. Inbjuden på inflyttningsfest hos bästa bardomskompisen som flyttat ihop med sin sambo! Vill kunna använda alla mina nya skor då ;)


Te och knäckemacka med hjärtis nu <3



Av beckaf - 24 januari 2013 15:43

Hallo!

Himlen här hemma är alldeles rosa, så vackert! Kallt men vackert.

Det betyder att det blir en fin dag imorgon, det gillas då det ska shoppas i Birsta med hjärtat!


Har städat, gått en långprommis med lillhjärtat, tvättat och donat lite, varvat med plugg! Tentan på måndag närmar sig, känns ångestladdat men samtidigt har jag ett läshuvud, så det ska inte vara några problem.

Nu sitter jag dock framför datorn igen. Har klickat hem lite från både Converse.com och RayBan.com, sitter på lite annat också som är påväg hem från Australien bla, jag vet att Annicka är så nyfiken så ska visa er sen!

Imorgon som sagt, shoppingdag med hjärtat i Birsta. IKEA, here we come! Måste hitta nya sänglampor, vita helst som ska sitta på väggen, samt nya vita hyllor mm. Ska kolla efter nya tapeter till vardagsrummet som ska åka på en hel-makeover i vår när man kan ha fönstrena öppna när det slipas. Nytt tak, nya taper och nytt golv ska det bli där inne :) Nytt golv ska det bli i både kök och hall och iom det så ska vi lägga värmeslingor där, nu har vi bara i vardagsrum, badrum och sovrum.

Kanske hittar fint golv imorgon, vem vet!


Puss


 

Av beckaf - 24 januari 2013 09:20

Godmorgon alla.

Skönt med lediga dagar, sovmorgon med kaffe på sängen, se solen gå upp och ta en lång morgonpromenad.

Har nyss kommit in med Kenta efter en runda, så ska sätta mig med plugget igen och en kopp nypressat kaffe.


Puss


 

Av beckaf - 23 januari 2013 22:00

Gokväll!


Jag fastnade vid internet fast jag inte skulle, men har pluggat hela dagen trots allt utom då jag var iväg en sväng och informerade lite militärsugna ungdomar! Fick ett sms av en vän som bor i USA, hon smsade lite internetaffärer som bara finns där, med kläder och skor - så har betat av lite nu och ska till att klicka hem! Gillar det här med att ha items och kläder som ingen annan har! Har hittat sååå snygga plagg, ni ska få se sen!


Annars var jag iväg på gymmet och slet. Har tittat upp lite ordentliga gym i Sthlm där jag komer tillbringa hela våren, älskarŽt! Varför ska jag tala om sedan :) Har hittat Oscar Jöbacks gym och det verkar vara toppen, så ska kika upp det mer. Jag behöver ett gym på lite elitnivå, inget som SATS utan hårt! Lite längre fram här ska jag iväg och tränas av några fd elitsoldater, också ngt jag berättar mer om sen, men jag ser fram emot det blandat med fasa, ha ha!


En dusch nu med egengjord inpackning (naturligtvis) - mitt hår växer så det knakar nu när jag slutat upp med dumheten att färga håret. Hela mitt långa, silkeslena hår är nu i min naturliga hårfärg och varje gång jag drar igenom fingrarna i det så undrar jag vad jag tänkte med när jag färgade det! Hur kan man vara så dum!? Jag funderade här ett tag på att slinga det lite ljust, men varje gång så har jag tvekat och det jag lärt mig när man tvekar är att aldrig göra det! Så mitt långa hår får vara precis som det är; ljust, lent och superfriskt.

Natti


 



Av beckaf - 23 januari 2013 00:04

Krypa ner i en varm famn nu. Sömnigt, mysigt, goofy och lite fnittrigt. Älskar't!

Lediga imorgon meens - kramkalas och kaffe på sängen. Vårda kärleken!
Godnatt

Puss

Av beckaf - 22 januari 2013 20:48

Pluggar tenta, mkt som ska in. 13 kapitel ska nötas om lagar, droger, riskbruk, beroende, nikotin, alkohol, datum, årtal, forskare, pionjärer, betydelsefulla instrument, skador, hjärnan mm. Är stationerad på min favoritplats i huset - badkaret!



Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards