beckaf

Alla inlägg under januari 2013

New

Av beckaf - 11 januari 2013 16:08

Lite nytt.


 


 


 


 


 


 

Av beckaf - 11 januari 2013 16:02

Hallå!

Igår och idag har jag låtit benen jobba för fulla muggar med två BodyPump pass på raken. Stack iväg imorse, jag älskar att ha tränat och ha hela dagen framför sig. Åkte hem, tog med Kenta och stack till stugan. Där pulsade vi upp och ner i meterdjup snö och det värker i mina ben just nu. Men det var en underbart fin dag!


 


 


 


 


 

Av beckaf - 11 januari 2013 10:50

Godag!


Vilket tråkigt väder det är ute idag, grått och trist :/

Har fått i mig havregrynsgröt och ägg samt en morgonsmoothie med mitt proteinpulver i, ska snart sticka till gymmet och köra ett Pump-pass igen. Sen ska jag och kenta åka ut till stugan och pulsa lite i snön innan vi åker hem, packar med oss lite saker och åker upp till Sundsvall till svärisarna och hjärtat. Där blir vi, iaf jag och Kenta, tills imorgon. Ska kasta ut julen imorgon tänkte jag, så trött på detta nu. Förstår inte hur folk orkar ha julen så länge.


Puss hej


 

Av beckaf - 10 januari 2013 23:53

Gokväll!

Ush vad klockan blev mycket ändå, jag hade tänkt komma i säng tidigt ikväll

eftersom jag har varit så fruktansvärt trött idag! Som sagt så avslutade vi

en av våra tyngsta kurser idag, Psykiatri, med fika och avtackning till Per.

vi får väl slutbetyg nästa vecka men han sa att alla redan nu var minst

godkända! Vilket jobb man har gjort! Imorgon får jag även reda på hur det

har gått för mig i Psykologin då jag får slutbetyg på det med. Högsta är VG, har

satsat som f*n på det så håller alla tummar nu!

 

Kom hem, vilade på soffan ett tag till massa skit på tvn, åt som sagt lite kex och brie,

dressade om och körde ett rent ut sagt galet Pump-pass på gymmet, kom hem och stupade i

soffan igen men tog mig iaf till badkaret och tog ett helt underbart bad i melon-bubbel och en kall folkis.

Tur för mig att jag är ledig imorgon och kan sova ut. Min kropp och knopp är i stort behov av det

sedan alla dessa stressiga julveckor på jobbet och sen skolstart. Imorgon ska jag vara på ännu

ett Pump-pass vid 11-tiden så ska ta och släcka ner här nu och sova som ett litet barn!

Godnatt


 


 


 

Av beckaf - 10 januari 2013 23:32

Åh vad jag saknar sommaren. Det är min tid. Min själ tar semester då och

vilar upp sig, åh vad jag saknar sommaren. Men våren är på väg nu, inte länge

kvar och det gör att man orkar med den vita, äckliga skiten.


Vakna upp en ljummen morgon av en lysande sol, en blå himmel, äta frukost på balkongen

med hjärtat, dricka kaffe och äta vattenmelon, somna i solstolen, äta jordgubbar

(vilket jag ska odla själv i vår), bada i stugan, åka wakeboard, räkna sommarfräknar, köra chevelle

och dodge, åka på cruisingar landet runt, festa hela natten lång trots att solen aldrig går ner, ta på sig

älskade cowboyhatten, dra på sig Bullhead-bootsen, cykla på min gamla 40-tals cykel i en tunn tunika

som virvlar av en varm sommarvind och lägga sig i hängmattan med en kall öl.

 

Sen kan man åka på alla tillställningar och se ut så här, reta gallfeber på alla feta människor i byarna här,

en solbränd donna med ett kritvitt leende. Mrs McDreamy!


 

Av beckaf - 10 januari 2013 20:41

Gokväll!


Har legat i soffan och ätit kex, brieost och tittat på lite tv. Helt slut efter ett galet Pump-pass på gymmet för ett tag sen. Funderar på att lägga mig i badet, jag har sovmorgon imorgon, ska inte vara på gymmet förrens 11 så funderar på att tappa upp ett bad med melonskum! Älskling är i Sundsvall tills imorgon, tomt utan honom.


Är så himla trött idag! Hela dagen har varit seg, vi avslutade Psykiatrin idag efter fem hårda veckor. Nu går vi in i beroendeblocket på måndag, nu börjar allvaret och det jag tycker är spännande.


Puss


 

Av beckaf - 9 januari 2013 23:20

Trött själ.

Imorgon tar jag dock helg. Uppdaterar mer då. Fick hem mina nya skor samt ögonfrans-serum idag, första natten med det nu. Spännande!

Godnatt

Av beckaf - 8 januari 2013 17:55

 

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards