beckaf

Alla inlägg under januari 2013

Av beckaf - 27 januari 2013 18:54

Jag har länge velat haft ett par söta, ljusa skor till sommaren. Hittade ett par förra månaden, beställde hem i storlek 40 trots att jag har 39. När dom kom så fick jag knappt på mig dom för dom var som en 38:a! Helt sjukt!

Så jag sålde dom och igår hittade jag dessa söta ist!


 


 

Av beckaf - 27 januari 2013 14:30

Pluggar så ögonen svider. Har varit uppe sedan åtta imorse och läst igenom mina egna anteckningar från föreläsningar, pluggat in alla substanser med abstinensbesvär, beroende, dubbeldiagnoser och allt annat som kommer på tentan imorgon. Är trött i huvudet så ska ta en prommis med mina hjärtan nu så jag får lite frisk luft!


 

Av beckaf - 27 januari 2013 14:29

 

Av beckaf - 27 januari 2013 14:23


 
Look at how she move, look at how she sway  
 Standin in her pumps and her lingerie
Comment allez-vous parlez vous francais
 
She's well respected and she's well behaved
Her fuse is short, her legs are long
Her temper's mean, her will is strong
 
A love so real, a love so deep
A love so true, it's so hard to keep
Her center's sweet, her beauty's rare
 
When we walk down the street people stop and stare
She's so damn smart, she's one of a kind
She's a work of art, she's a priceless wine

Av beckaf - 26 januari 2013 23:39

Beställd! Myspys :)


 

Av beckaf - 26 januari 2013 22:03

Beställda idag, love ém!


 


 


- Bilder lånad från Nelly.com

New

Av beckaf - 26 januari 2013 21:58

Här är lite vad som fick följa med hem igår, i klädväg mm!


 

 

 

 

 

 



Av beckaf - 26 januari 2013 11:46

På väg hem till mig är nu dessa:


Sommarsöt jumpsuit från SBT, (jag älskar blått):


 


 


Och ett par nya transparanta legging från Nelly:

Älskar att min snygga pinuppa på låret syns!


 


- Bilder lånade från Nelly och Style by Tyra

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards