beckaf

Alla inlägg under februari 2014

Av beckaf - 8 februari 2014 01:34

Film, mys och grönsaksdipp i egengjord dipp dessutom. Darling och jag har bara haft vi-tid från allt plugg och jobb. Nu är det bums isäng då kl ringer tidigt och morgonprommis står på agendan.

Puss

Av beckaf - 7 februari 2014 20:46

Träningen idag gick bra, men väldigt trögt! Tror att jag måste kliva upp tidigare för att få i mig rätt mängd frukost om jag ska ha energi, annars träna senare på dagen. Jag tror helt enkelt att jag måste äta mer frukost än vad jag faktiskt gör.


Denna månad kommer jag och hjärtat att helt lägga om  vår kost, med allt vad det innebär och jag kommer att höja procenten på träningen ytterligare för att maxa fram till sommaren, både långa och korta reps, men med mer vikter.


Fick förfrågan om vad jag äter för protein bla:

Kommer att beställa nytt protein, denna gång Whey Extreme som är mer utformat för min typ av hårdträning och dessutom renare än andra Whey, jag kör alltid Whey 100 då jag maxar som jag gör. Är man ovan med träning ska man köra på ngt annat. Dessutom har jag beställt renare aminosyror. Man ska alltid veta vad man stoppar i sig, det är så otroligt viktigt, ska man handla protein och allt tillbehör så ska man helst rådfråga med en kunnig innan.


Jag kör bara protein och amino, behöver inget annat. Vet så många som kör på fettförbrännande piller och annat skit, det är bara quickfix. Rätt protein, rätt mat, rätt sömn och veta vad och hur man ska träna, det ger en stark, muskulös och hållbar kropp. Man kanske kan peta i sig fettförbrännande om man är fet, så man får en extra skjuts, men det får man om man börjar träna. Har lite nya träningsvänner som läser här inne, så detta är mitt tips till er :) Försök att hålla allt clean, det är mitt tips. Clean, bara det som behövs, sen träning, sömn och mat. 


 

Av beckaf - 7 februari 2014 09:08

En kvarg och caseinprotein intagen, dags för gym. Mage och rumpa står på schemat - Maximus samt nedre delen av coremusklerna.

Work hard, stay humble.


Av beckaf - 6 februari 2014 19:39

Gokväll.

Ska strax dra på mig gymkläderna och sticka iväg.

Har tagit helg idag, så skönt :) Plugg/träningshelg dessa dagar. Kom hem, slängde ihop grahams-pannkakor (torsdag ju) så jag har bra med energi att göra av med nu när det är LEGDAY och bootyday, woohoo ;) Älskar dessa två kategorier! Naturligtvis mage, med nya grymma övningar där jag idag kommer köra väldigt mycket sida för att slipa magen.


Pratade med min vän Elin imorse som är fotograf, vi bestämde att vi ska köra två fotograferingar i vår/sommar, med Dodgen, lite cowboy/50-tals inspirerat, åh vad jag ser fram emot det! Vill att det ska bli vår nu nu nu nu nu! Vad mycket roligt vi kommer att ha i sommar med vår nya jänkare :)


Hörs, puss


 

NEW

Av beckaf - 6 februari 2014 10:59

Hittade lite nya träningskläder igår, superduper rea! Snyggt persikofärgat (inte rosa som det ser ut), älskar färgerna. Ny underställströja och byxor i samma färg.


Av beckaf - 5 februari 2014 06:59

Morning abs!


NEW

Av beckaf - 4 februari 2014 22:39

Idag damp min nya skinnjacka ner i lådan. Helt sagolikt blå, så där kornblå som jag älskar. Ni ska få se den på, man smälter. Nu kan våren komma så jag kan få ha på mig den, tillsammans med en svart långklänning och mina nike air max i samma kornblåa färg! Mmmmhm love it!


Av beckaf - 3 februari 2014 21:59

Gokväll!

Nydushad, spikmattan och hjärtat bredvid, bättre avslut på denna måndag är svårt att ha :) Love you hun!

Ledig dag idag, solen sken, himlen var blå och det droppade från taket. Inte så att mina vårkänsor svalnade direkt! Rensade även nere bland alla vårjackor och annat, såååå jag längtar till våren och sommaren alltså. Denna sommar kommer bli helt fantastiskt, det känner jag på mig! Jag är nyexaminerad och ska fira regält hela sommaren i fina 50-tals klänninga i vår nya jänk, vår Dodge Dart Custom. Just love it!

Uträttade lite ärenden på byn, kom hem vud fyra, bytte om och stack direkt till gymmet. Kondis på schemat idag.. 1km intervall pw, 3km löp, mage och naturligtvis 75 squats, djupa bara denna gång. Har en känsla av att det kommer att kännas imorgon ;)

Fredde hade fått in påök på protein så ska ta och handla med mig nån dag här.. Protein pannkakor och en ny påse Whey Extreme blir det nog!

Men nu är det dags att stänga mina gröna och lägga mig tillrätta i älsklings famn. Puss


Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards