beckaf

Alla inlägg under februari 2014

Av beckaf - 18 februari 2014 22:46

Sneakersjunkie! På g hem till mig.. #nike #airforce


Av beckaf - 17 februari 2014 22:19

Gokväll

När jag klev upp imorse, kvart över fem, sovit två timmar och satte mig på bussen med vetskapen om att jag inte skulle vara hemma förrens närmare 13 timmar senare, det gjorde mig förtvivlad. Hua! Men hämtade ut paket från både Fitnessguru och MM-Sports med allt mitt nya protein mm, kände mig totalt förstörd när jag klev genom dörrarna på gymmet. Men blandade till en BCAA (amino) som snabbt tas upp av kroppen och detta var (trots minimal sömn och lång dag) det bästa passet jag gjort på länge! Snacka om att kicka igång direkt på aminosyrorna. Körde ett av dom grymmaste magpassen på länge, mina lower abs åkte på så mkt stryk, det sved i hela magen och jag verkligen älskar det!




#Malto #OneWheyProtein #Omega3 #BCAA-XX #EAA-XX


     

Av beckaf - 17 februari 2014 15:57

Måndag, sovit två timmar inatt, lång dag på praktiken och lite väl mkt kaffe för att hålla mig vaken. Fick akupunktur idag tsm med några klienter, ha ha snacka om att såsa ihop ännu mer. Har den minsta nålen kvar i örat, längst upp under en tejpbit.. Där ska den sitta i en vecka :) Känner redan av en fantastisk skillnad!

Nu ska jag trycka i mig caseinprotein så jag orkar en liten sväng på gymmet. Inget överdrivet idag då jag är så trött, det ger oftast inget då. Sen ska jag hem och sova :) Lång dag imorgon med eftervård till kl 20, phö!

Puss


Av beckaf - 16 februari 2014 12:35

Frukosten idag - Pauluns fiberflingor med tranbär, banan, wheymjölk, sommarens hallon och Proviva blåbär.


Av beckaf - 16 februari 2014 09:50

Specialbeställda! Dödskär i dessa byxor :) I mars kommer dom äntligen, nu fattas bara sommaren och ett par höga klackar.


Av beckaf - 15 februari 2014 10:58

Hitting the gym!


Av beckaf - 14 februari 2014 20:16

Denna dag har varit fantastisk från att den började imorse, med kaffe i sängen, ligga i famnen och bara snusa på varandra. Njuta av varandras sällskap, njuta av att ha varandra, ringarna som blänker och veta att man har hittat rätt människa att dela livet med, denna känsla är oslagbar. Jag kan verkligen inte med ord beskriva min älskade fästman, hur bra han är, hur fantastisk han är, hur underbar han är, hur omtänksam och godhjärtad han är. Ni får helt enkelt lita på mig.


Idag är det inte bara alla hjärtans dag, utan även vår 5 årsdag! Älskade hjärta, det går inte en dag utan att jag lägger mig lycklig i din famn och somnar älskad. För fyra år sedan idag mötte du mig på tåget, där stod du med en ros och frågade om jag ville dela hela livet med dig. Jag sa JA och du tog med mig till Guldfynd där vi tittade på ringarna. Min hand var stenfrusen så jag fick inte på mig ringen, jag kommer ihåg hur du tog min hand i dina, värmde den och viskade i mitt öra att ditt hjärta tillhörde mig. Hela jag smälte och min hand var så varm så min vackra ring satt helt perfekt. Det var verkligen den bästa dagen i mitt liv, förutom den dagen jag mötte dig.


  


Idag har vi myst på hela dagen, på vår dag. Gymmat (naturligtvis), lagat tacos, nu ska vi titta på film, mysa i soffan med lite godis och fortsätta leva livet, lyckliga med varandra.

Jag älskar dig, beyond words.


   


Han går som en karl, han ser ut som en karl.
Med en kropp som en karl, åh han kysser som en karl ska.
Han har charm som en karl, han är fräck som en karl.
Nonchalant som en karl, åh han rör sig som en karl ska.
 
Men djupt därinne, har han ett barnasinne.
Åh jag ska ge allt vad jag har, till denna underbara karl, så han är min för hela livet

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards