beckaf

Alla inlägg under februari 2014

Av beckaf - 2 februari 2014 19:13

Skulle titta genom hårddisken för ngr bilder, då hittade jag min husmapp och alla sommarbilder, vart så full av längtan till sommaren alltså! Men det kanske bara är jag - jag har faktiskt lite, eller ganska mkt vårkänslor! Jätte härligt, men det kanske är fel på min radar för sist jag tittade ut så snöade det :) Men det känns som att det verkligen inte är lång tid kvar, det bara bubblar av soliga känslor inom mig just nu!


Hittade dessa bilder från i somras. Älskade hus, älskade ställe och underbara natur och läge. Man kan verkligen inte bo bättre och vackrare än vad vi gör, jag och mitt hjärta. Vårt lilla hus ligger så fantastiskt fint, när solen går ner över den lilla sjön, its breathtaking! Ta Mig Till Sommaren by Timoteij


         

NEW

Av beckaf - 1 februari 2014 21:48

Åh älskar't! Skorna kom för ett tag sedan och jackan igår, snacka om match made in heaven! FIERCE! Spring, I'm ready! #converse #spike #redfierce


Av beckaf - 1 februari 2014 16:39

Idag är jag så himla trött, jag vet inte vad det är. Låg kvar i sängen fram till att vi skulle åka till gymmet jag och hjärtat vid tolv, ha ha, det är inte ngt jag brukar göra, men jag var helt slut imorse.

Packade iväg oss och stack och köttade ut det sista. Jag kände mig trött och låg där också, kom inte riktigt igång, det är inte likt mig, så jag körde enbart mage och rumpa idag, gjorde det lite lätt för mig. Jag hoppas jag inte håller på att bli sjuk! Ikväll blir det lugnt, Mello med lite nötter och frukt. Hjärtat lagar pulled pork till mig som legat i ugnen i snart 6 timmar. Mums!


puss


 

Av beckaf - 1 februari 2014 10:53

Jag hade planerat att träna igår förmiddag, men då blev det en regäl shoppingrunda med mamma ist. Hämtade Elin vid niotiden igår kväll, helt ensamma på gymmet. Vid elva igårkväll var jag hemma.. Bytte dag på bic, tri och bröst till idag och körde mkt rumpa igår + ben och mage.

Första februari idag, jösses vad tiden går snabbt. Jag tror att det är knas med min radar, för jag har sådana otroliga vårkänslor, trots att det snöar. Jag vet inte, det känns som om våren är på väg snart! Nu börjar ju den bästa tiden, när våren börjar närma sig med stormsteg! Lyckorus i kroppen på ngt vis :)

På med kläderna, gymmet väntar igen. Beachen närmar sig jao! ;) WORK HARD, STAY HUMBLE!


Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards