beckaf

Alla inlägg under februari 2014

Av beckaf - 13 februari 2014 21:09

Axlar, rygg, mage - check!


 

Av beckaf - 12 februari 2014 21:58


"Det är vår yttre lycka som ger oss flest fiender"
- Alexandre Dumas

Av beckaf - 11 februari 2014 11:19

Mina sidtavlor börjar verkligen ta form!

Nu VC, sedan gymmet! Solen skiner och jag är ledig! Endorfiner i överföd :)


Av beckaf - 9 februari 2014 11:11

Ligger i soffan med hjärtat, herrarnas skidor och gofrukost! Bra start på en grå söndag :)


Av beckaf - 9 februari 2014 00:18

Lördagsmys med mello samt nyttiga och sunda små cheesecakes - gjorda på kvarg, vanilj kesella och sommarens blåbär. #healthychoices


Av beckaf - 8 februari 2014 19:32

SHEHULK


 

Av beckaf - 8 februari 2014 19:13

Självklart väljs det bara nyttiga energiboostar här hEmma, speciellt innan träning, inget ihopknåpat farma här inte. Innan träningen idag pressade jag morotsjuice, ett varsit glas till mig och hjärtat, sen var det bara att kötta på.


  


 

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards