beckaf

Alla inlägg under december 2013

Av beckaf - 17 december 2013 20:48

Dagens träning - bröst, biceps, triceps och en del av nedre bålen. Helt färdig i armar, att ens hålla i mobilen känns heavy :) Väldigt skönt på sitt osköna sätt. Imorgon är det löpning och en cx-pass på agendan.

Jag har även antagit en utmaning från en träningskollega, 30 day squat. Jag har gått helhjärtat in i detta, det squatas för fullt. Denna utmaning gör jag hemma varje kväll samt 40 djupa utfall som lite extra grädde på moset. Anledning till att jag gör allt hemma är att jag faktiskt har dedikerat min fredag till ben/rumpdag på gymmet, jag kan lugnt påstå att min GLUTEUS MAXIMUS jobbar för fullt ;) Alla tjejer borde squata, hur läcker kommer inte my behind vara i sommar i ngn snygg bikini ;) haha!


ART

Av beckaf - 17 december 2013 10:20

Phu, asså min plugghjärna har nu officiellt tagit julledigt. Vet inte hur jag ska klara dessa två dagar.. Totalt färdig! Som tur är vi bara i början på vår ART-utbildning och pluggandet för att bli ART-instruktör är efter lovet så man hinner vila upp sig.

Jag hoppas att jag orkar tills på torsdag, är helt slut och sååå himla trött.


Av beckaf - 15 december 2013 14:10

Har myst ner mig i soffan med en kopp varm glögg och lyssnar på lite julmusik, behöver jag säga att det är underbart!


       

   


 


 

Av beckaf - 14 december 2013 12:23


Igår var det ben och booty på schemat. Benböj/squats med runt 15/20kg, kan lova att det känns idag.

Nya tränings-shorts från BetterBodies.

Av beckaf - 12 december 2013 19:41

 Nu är det bara feta kristallsmycken kvar, sen kan de årliga festligheterna börja

 


   

Av beckaf - 11 december 2013 22:47

Jag är verkligen en tidoptimist. Tänk att jag nästan aldrig kommer i säng när jag ska, utan alltid så sent som möjligt. Inte alls meningen att vara uppe så här sent nu, ha ha, men ja, det finns alltid roligare saker som drar. Kom hem vid åtta-snåret från gymmet, vart en lång vända idag med löpning och ett cx-pass, efter så köttade jag ur det sista ur magen, tog en till repa på bandet och sedan bruppade ja hem.


 


Jag måste verkligen säga TACK till vänner och familj som alltid skriver så fint till mig, alltid stöttat och jag blir så oerhört glad och ivrig när ni skriver att jag är en inspiration. Det är bland de finaste komplimanger jag vet, att jag är en inspiration. Tänk att bara få höra det, det är grymt. Ha ha, sen att jag får sådana här fina kommentarer av min sparring buddy, det är väl inget nytt, det har vi alltid vetat att ALLT klär en skönhet ;)


      

Av beckaf - 10 december 2013 21:54

Hej.

Aptrött brutta här, kommer inte vara långrandig. Jag är totalt slut när klockan ringer vid fyra tiden och skolan är slut, min hjärna har redan tagit jullov och den mest intressanta kursen och blocket hittils har dom lagt in nu, när man knappt orkar mer. Jag försöker kötta ur det sista ur mig själv för att se intresserad ut samt att faktiskt vara det och försöka ta in allt. Jag känner att denna julledighet kommer som ett skänk från ovan.


Kom hem sent efter att tagit bussen imorse, maten var klar när jag klev innanför dörren, tack hjärtat mitt! Drog till gymmet ett tag efter och nu har jag svårt att hålla min gröna öppna. Efter ett kanonsamtal med mamma så ska jag nu ta och sova. Ni vet när ni har något som ni bara skulle vilja berätta för alla, bara skrika ut till hela världen, det ba kliar i alla fingrar - nått sånt har jag, (and no, ingen graviditet Lena, haha)! Bara jag och mamma som vet och det är sååå svårt att hålla sånt här hemligt, haha, ush. Men men, det kommer en tid när ni alla kommer att få veta. Kanon pedagogiskt lämnar jag er nu med detta gåtfulla inlägg ;)


Godnatt alla.


 

Av beckaf - 10 december 2013 21:27

Svintrött efter ett kanonpass idag med Linda. Rygg och axlar stod på schemat :)

Imorgon är det en del mage samt ett cx-pass inbokat, torsdag är det vilodag och fredag är det ben och booty.


   


#building #badassbodies

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards