beckaf

Alla inlägg under december 2013

Av beckaf - 4 december 2013 22:43

Gokväll.

Har myst ner i mig i soffan under alla mjuka filtar, nybadad med en kopp varm glögg. Känner mig trött och fridfull, herr Sjögren sjunger i bakrunden från min Christmas-spellista på Spotify och all julbelysning och ljus är tända, hur mysigt liksom. Fyller i de sista rutorna på polis-HVB pappret som ska skickas in i morgon till nya kollektivet :)'


Skänker en tanke till alla som inte har ngt hem eller familj, speciellt dessa tider   



 



Av beckaf - 4 december 2013 22:33

Var lite spontan idag och bokade ett cxpass med Linda, så länge sen nu. Skönt med ombyte i träningen. Till veckan är det total renovering i schemat, det ska verkligen bli skönt.


Av beckaf - 2 december 2013 22:50

I fredags blev jag och mitt hjärtat med Jänkare :) En grymt snygg kornblå Dodge Dart Custom 69'a. Åh jag som älskar blått!

Nu har vi hela våren, sommaren och hösten att se fram emot - bilträffar, cruisingar, 50/tals partaj, rockabillykläder och vår Dodge.


Av beckaf - 2 december 2013 20:30

Gokväll.

Tänkte passa på att skriva lite snabbt nu innan jag och hjärtat ska ta ett bad, sedan kommer jag nog somna innan jag kommer till sängen efter denna helg och hemresa. Ha ha!


Igår eftermiddag kl 16.30 gick vårt tåg från Kastrup. Vårt ordinarie tåg som skulle gå 16.42 var inställt och det fanns knappt någon info alls, så det var bara att slänga sig på snabbtåget till Malmö. Där skulle vi ta tåget vidare till Sthlm. Det var kraftigt försenat pga av strömavbrott i stora delar av Sthlm. Vi vart strandsatta i Malmö i nästan 3 timmar.. Vilket betydde att vi inte hade en chans att hinna med tåget till Hudik från Sthlm. Kaos!! Väl framme i sthlm halv tolv på natten fick vi checka in på hotell, sedan ta tåget vid halv sju i morse som dom bokat om till oss...

Sa jag att det var SJ vi åkte med!?


Ha ha, asså så knas. Vi lämnade Kastrup och nästan 17 timmar senare fick vi landa hemma. Kan säga att jag e rätt trött just nu efter 3 timmars sömn och alla dessa timmar på tåg! Bilder kommer iaf från hela helgen :) Så otroligt mysigt, Köpenhamn liknar mitt älskade Sthlm så otroligt mycket. Kom hem med mycket snyggt därifrån!


Imorgon är det skola, så jag ska ropa upp hjärtat från kontoret nu så vi kan krypa ner i badet och sen knoppa.

Hela huset är nu julpyntat och det är så sjukt mysigt. Fåglarna är utfodrade med allt möjligt här ute på gården nu också, nu är det bara att pynta ute kvar i träd och buskar.


Puss

Agnes – Nu måste vi dra


 

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards