beckaf

Alla inlägg under december 2013

Av beckaf - 26 december 2013 01:25

"Look at how she move, look at how she sway
Standin in her pumps and her lingerie
Comment allez-vous parlez vous francais
An amazing heart, and an angel's soul
She used to be a sinner, but now she's saved
She's well respected and she's well behaved
Her fuse is short, her legs are long
Her temper's mean, her will is strong



A love so real, a love so deep
A love so true, it's so hard to keep
Her center's sweet, her beauty's rare
When she walk down the street people stop and stare
She's so damn smart, she's one of a kind
She's a work of art, she's a priceless wine
She's a drama queen, and every man's dream"



        

Av beckaf - 23 december 2013 21:38

Gokväll.
Började julveckan med gynmet, what else! Thomas hade bakat ihop ett specialpass idag, blandad pump med cx och ett regääält bootypass som jag efterfrågat. My gosh vad jag ångrade mig. Om ordet sore aldrig använts av mig tidigare gör det de nu :)

Axlar, mage, rumpa och rygg - perfekt!
Imorgon är det julafton och då väntas det 90 squat och lagom med mat. På torsdag är jag tillbaka bland vikter, kanske redan på onsdag.

Så god jul i förskott alla som flitigt besöker min sida.


Av beckaf - 21 december 2013 13:05

Istället för att köpa nya nyårs-skor, så kan man halvera pengen och köpa lite blingbling och pimpa skor man redan har! Taaadaa!!


Av beckaf - 21 december 2013 10:30

Godmorgon.

Igår kväll somnade både jag och hjärtat till en två timmar lång relaxing skiva, det tog typ två min sen sov vi. Ha ha, vaknade trötta men utvilade, hade sovmorgon till halv tio med kaffe och pepparkaka i sängen. Mys!!

Idag blir det ingen större utsträckning mer än att fortsätta julstädandet. Har bara ett rum kvar här uppe och nedervåningen kvar. Annars är helgen lugn, nån bastu med hjärtat, glo på film, bara njuta av varandras sällskap. På måndag ska jag upp till Birsta eller Hudik för de sista klapparna medans hjärtat e på massage, han fick det i förskott då han är så stel av allt pluggande.


Jag ska faktiskt njuta av stunden och ligga kvar i sängen bara för att jag kan, läsa igenom lite 12-stegs böcker och sådant inför praktiken om en månad.


 

Av beckaf - 20 december 2013 17:15

Rivstartade mitt jullov med att åka på gymmet imorse.

Tog sovmorgon till halv åtta, kaffet stod klart och äggen kokade, tack hjärtat!

Stack iväg till öppningen vid elva och köttade ben och booty. 75 squats med 20kg + utfall med 12kg hantlar och 5kg/ben vid vristerna, strikt. Det blir 70 squats ikväll här hemma med iom utmaningen, men utan skivstång och vikter. Py pan, kommer inte kunna sitta imorgon. Körde mest rumpa idag och kommer köra mer ben nästa fredag. Igår var det baksida axlar och rygg, mycket fina övningar för att slimma till ryggen.


 

En amerikansk fintesstjej som jag följer på Insta postade detta och jag kunde inte hålla med mer! I år blir det absolut inget frossande bara för att. Frossa så överdrivet som man brukar bara för att man får, för en traditions skull, nej tack. I´m doing it like Ursula. #nuffsaid


 

Av beckaf - 18 december 2013 23:14

Imorgon kl 12 går jag på julledighet, jag kan tala om att det kommer som ett skänk från ovan. Jag kan inte nooog tala om för er alla stackare hur trött jag e. Det är så illa så att jag faktiskt nickade till idag under lektionen. Ha ha, under alla mina studentår har det ALDRIG hänt. Jag är totalt färdig!

Jag ska börja min ledighet med att åka hem och sova. Med gott samvete!!

Godnatt


Av beckaf - 18 december 2013 23:08

En halvtimmes grymt och stenhårt CX-pass och efter det en halvtimmes bålträning med vikter samt ngr squats. Vi var trötta båda två, men det är det här som är det fina med att ha en sparring (träning) partner, man orkar. Min träning hade vart grymt enformig, tyst och tråkig utan Linda. Hon e min byddy, i vått och torrt hårdtränar vi, utan att ngnsin gnälla. Bättre team får man leta efter!

Imorgon är jag dock själv. Axlar och rygg står på agendan.

Av beckaf - 18 december 2013 22:52

Idag var det -1 och nästan snöfritt. För exakt tre år sen idag var det metervis och snöstorm. För exakt tre år sen kämpade vi med inflyttning i iskall storm. Tänk att vi har bott i detta underbara lilla hus i TRE ÅR idag, vart tar tiden vägen?!

Vi har hunnit med mycket, renoverat båda garagen, kök, hall, gästrum, badrum och tvättstuga. Gjort oss hemmastadda, fixat det precis så som vi vill ha det.

Alla dessa underbara sommardagar, vackra vintrar, alla dom dagarna har jag fått spendera här, i ett rofyllt lugn med mannen i mitt liv! Älskar't :) Många många underbara år till i det lilla huset vid vattnet.


Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards