beckaf

Alla inlägg under juni 2013

Av beckaf - 7 juni 2013 16:42

Funderar på att åka förbi vällingby och handla dessa jeans på GT. Hur snygga!


 


 

Av beckaf - 6 juni 2013 13:48

Tvitvitvi för min löptur alldeles nyss i denna hetta. Äckligt och hela jag rinner bort, men skönt som attans. Nu är det en iskall dusch i väntan på nästa intervall-löp ikväll. Min gymkort gick ut igår, så nu blir det en vecka i konditionens tecken tills jag kommer hem nästa vecka. Tillsammans med det gör jag olika övningar som det inte krävs maskiner eller vikter för. Jag kör bla ben - framsidalår + vader, rumpa - squats och sedan coremusklerna.


 

Av beckaf - 6 juni 2013 00:07

I och med rapport och bok, så blir det lite torrt här inne. Men jag ser ändå att folk är inne och kikar, tack för det :)

Jag måste bättra mig lite, jag vet ju själv hur kul det är att läsa någons sida som man gillar och denne faktiskt uppdaterar! Jag är ledig imorgon så jag har tänkt att ägna förmiddagen ute i solen, en timme i V.by på lite shoppingärenden och sedan resten av dagen ska jag bli klar med boken. Rapporten ligger helt färdig, det är bara framsidan som ska rättas till och sedan bara gå igenom så att allt stämmer.


Då har jag helgen fri eftersom jag har planer då. Imorgon är det bara sju dagar kvar på praktiken, jag kan inte fatta att det snart gått tio veckor! Men nu längtar jag hem till mitt underbara hus och våran snart "lilla-stora" pool som vi ska köpa! Tänk känslan av att bara ta på sig bikinin en stekhet dag och gå och lägga sig i poolen på flytmadrassen!


Jag uppdaterar lite mer imorgon.

Här är ett kort taget idag när jag står utanför kyrkans igen växta fönster, så himla häftigt!


 

Av beckaf - 3 juni 2013 21:13

Har ju lovat att visa min nyköpta klänning till bröllopet om några veckor. Idag har jag även bokat spray-tanning så att jag ska se mer sommarfräsh ut. Speciellt mina långa spiror då det varken blir tights eller strumpbyxor.

Så här ser klänningen ut ♥ Tillsammans med mina aaaasläckra nitklackar. Jag kommer att vara festens babe!



 


     


 

 

Av beckaf - 3 juni 2013 20:52

Hej. Nyss hemkommen efter en underbar kväll ute med Helene - middag, kaffe, tjejsnack och skitsnack ;)

Imorgon har jag hela förmiddagen på mig då jag inte ska vara i Brommaplan förrens halv fyra, klockan fem ska vi in på fängelset igen. Så imorgon har jag tid att gymma, handla och köra ngr maskiner innan jag ska åka.


Nu duschen, sedan sängen och boken.


Förresten, nu är det juni, det betyder att det är officiellt sommar! Ååh, som jag väntat!

Puss


 

Av beckaf - 2 juni 2013 20:46

Åh, jag tror att jag har beställt den bästa-hjälpen-när-nöden-kallar mojäng!


Under vår/ sommar har jag nästan aldrig smink på mig. Typ mascara om jag ska på ngt festligt, men det är sällan det med eftersom jag gillar min fräscha hy och mina sommarfräknar. Inte ens på vintern har jag så mkt smink när jag tänker efter. Ja min hud gillar att kunna andas. Men nu lagom till bröllopet hade jag faktiskt tänkt göra en ordentlig make, tom med lösögonfransar. Men jag har ju alltid sugit på att fästa sådana, ha ha. Men nu har jag hittat den bästa applikatorn ever, varför har jag inte sett den här förut!? Nu kanske det blir roligare när det är så enkelt :)


När man ska på sådana här festligheter är det så roligt att göra sig iordning ordentligt, alla blir jämt så förvånade när de ser mig med smink på, folk är inte vana. Ja och hellre det än tvärtom! Lite som mitt hår, jag gillar det där naturliga :) Och jag har tänkt att ha så lite accessoarer som möjligt, ett par fina och nya svarta örhängen bara, inget halsband, inget arband eller klocka. Eftersom min klänning är så exlusiv och elegant behövs inget krimskrams. Det jag ist ska fokusera på e min make. Svarta, höga kilklackar med nitar på, blåa naglar, svart kuvertväska, havsblå klänning, utsläppt och naturligt lockigt hår - väldigt enkelt men ändå så classy - och kanske ett par riktigt sotade ögon med långa fransar. Då behövs inga accessoarer!


Jag ska visa er en bild på både klänning och skor! :)

Men här e min bästa, nya mojäääng!


 

Av beckaf - 1 juni 2013 18:16

Regn och rusk! Sjukt tråkigt då det var strålande sol imorse när jag åkte till gymmet.


Han iaf lägga mig ute ett bra tag med frukost och kaffe i solen, steka innan det var dags att sticka till gymmet. Körde hårt på ben idag, kommer nog kännas imorgon.

Den här helgen har vart otroligt lugn, den har mest innehållit plugg. Min rapport är klar och den är grym :) Låter den ligga ett tag innan jag skickar in den, jag brukar göra så för jag kommer alltid på bra saker att tillägga. Ikväll börjar jag plinta på bokrapporten. Igår försäkrade jag om min älskade bil till helförsäkring och det känns grymt skönt och säkert. Idag låg jag ute ett tag, sen gymmet som sagt, kom hem i regnet och tog en sväng med moppen. Vattnade blommor, tvättade några maskiner, dels med alla träningskläder så jag hoppas att ngt är torrt tills imorgonbitti, annars blir det svårt att träna. Har så många träningsoutfits, så maskinen vart full och har fått tvätta igen, ha ha.


På måndag blir det middag med barndomspolaren Helene. Måndagen efter det berätta hjärtat att han kommer till Sthlm med jobbet hela veckan, så då får vi träffas och mysa! Min älskling, vi har inte setts på 3 veckor :/


Nu ska jag ta och titta lite film innan det är dags för boken!

Puss


 

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards