beckaf

Alla inlägg under juni 2013

New

Av beckaf - 25 juni 2013 17:55

Av beckaf - 24 juni 2013 17:30

Hitti'n the gym in this wonderful weather. Med humöret på topp och solen som värmer mina kinder. Eufori!

Av beckaf - 24 juni 2013 15:06

Mmmh semester!


Dagen so far har bara gått ut av att chilla omkring här hemma. Plocka lite, tvätta upp lite kläder, var ner till Bolaget förut och handlade med mig en Malibu hem och sedan ska jag sticka iväg till gymmet.


Annars kommer veckan och helgen bli superspäckad med roliga aktiviteter.

Imorgon ska jag köra morgonpass på gymmet innan jag ska chilla i Hudiksvall, där ska jag uträtta lite ärenden och halv två ska jag in på en av salongerna och spray-tanna mig :) Unna sig själv lite vardagslyx bara så där!


Onsdag spenderas i Sundsvall på shoppingrunda i stan och Birsta. Naturligtvis ett pass på gymmet på kvällen!

Torsdag spenderas i Gnarp, då Mid Sweden Nats äntligen drar igång! Kanske en middag ute med älskling om han hinner hem från jobbet. Fredagen går i alkoholets tecken då det är fullrulle på Mid hela dagen, kvällen och natten i boots och cowboyhatt :) Lördagen, då är det bröllop och fest hela natten. På söndag är det sovmorgon ;)


Puss

Kim Cesarion – Undressed


 

Av beckaf - 23 juni 2013 21:27

Titta vilken fin krans mitt hjärta gjorde till mig! Helt plötsligt kom han in med den till mig och ett leende på läpparna, älskade gohjärta.

Och vad ljus och fin jag är i håret va! Älskar älskar älskar att det ser så naturligt ut, alldeles guldigt och att det bara är slingor. Som guldlock :) Inget blekt svinto med mörk utväxt här inte. Hoho, det är bland det värsta jag vet i hår/köädesväg, förutom mjukisbrallor och foppatofflor - blekta fuskblondiner som inte gör ngt åt sin mörka utväxt.

Av beckaf - 23 juni 2013 18:34

Jag verkligen älskar min nya kavaj! Den e grym och alla vill ha den :)


 

 


 

Av beckaf - 23 juni 2013 17:38

Jag kan säga det hur många gånger som helst, jag älskar att bo i hus! Jag älskar att ha rabatter att påta i, att ha utrymme, att ha en stor trädgård, jag älskar mitt egna äppelträd på baksidan, jag älskar känslan av att plocka vildhallon och smultron till morgonflingorna direkt från mina egna plantor, jag älskar att kunna gå ut på gräsmattan i bara ingenting och ingen ser, att dricka morgonkaffe och höra sjöns brus och måsar, jag älskar att somna till ljudet av bäcken som rinner utanför sovrummet.

Jag skulle kunna hålla på i evigheter, jag älskar mitt hus! Idag var jag iväg till älsklingens farbror och hämtade plant. Nu är det superfint i pallkragarna på framsidan. Till veckan (om jag hinner, både sundsvall, bröllop och en hel helgs cruising) ska jag börja på baksidan.

Rensade också mina smultron och gjorde lika bland vildhallonen. Så fridfullt och rogivande :)


Av beckaf - 23 juni 2013 17:10

She keeps being loud

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards