beckaf

Alla inlägg under juni 2013

Av beckaf - 23 juni 2013 10:18

Dagen summeras:
Alkoholintag, solning, grillning, älskling gjorde min krans, förjävlig armbränna, Chevelle, fetfest i gnarp, bad, båt och massor av skratt i finfint sällskap!

Av beckaf - 23 juni 2013 00:42

Vilket midsommarfirande, helt slut. Uppdaterar med bilder imorgon. Nu ska jag krypa ner i björnfamnen.

Puss

Av beckaf - 20 juni 2013 22:01

Efter att ha bakat in håret i inpackning samt dragit en värmande påse över, smörjt in nyllet i värmande lermask, lagt mig i ett varmt bad och öppnat en kall öl så plingar det till i mailen på telefonen.

Betyget i sista kursen är klart. Jag har naturligtvis högsta igen. Åh jag är så stolt över mig själv!! Vilket fantastiskt bra avslut på denna onsdag - redo att bemästra midsommar med flaggan i topp och humöret bland molnen ;)

Av beckaf - 20 juni 2013 17:14

Har köpt några sådana här doftisar till garderoberna och det luktar helt underbart om både kläder och utrymme.


 

Av beckaf - 20 juni 2013 12:04

Kanonstart på morgonen!


Av beckaf - 20 juni 2013 10:34

För två veckor sedan tog jag, bonussyster och mosters lilla gå våffla, HMS Victoria till Ekerö och en hel dag ute på Birka, vår gamla vikingastad. Underbart och så himla spännande att se och höra om alla vikingar, se gravar och traska omkring i vår första stad i Sverige. Nya fynd ute i vattnet fick vi ta del av.


 


 


 

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards