beckaf

Alla inlägg under april 2013

Av beckaf - 1 april 2013 18:36


 


   

Av beckaf - 1 april 2013 18:25

Hej!


Ja det har inte blivit mycket bloggande på senare tid, men jag har haft sjuukt mycket att dona med innan min långa praktik hemma i sthlm. Imorse kl sju pussade jag min sambo hej då, vi ses inte på fem veckor, ganska hårt! Men men, det är en fis i rymden. Packade med mig halva gaderoben och Kenta, sen drog vi hem till ljuva Stockholm där vi ska vara i 10 veckor. Imorgon börjar jag min praktik på St Klara kyrka. Klara är kända för sin helt fantastiska organisation för hemlösa. Jag ska i 10 veckor jobba med bara kvinnor. Hemlösa kvinnor, prostituerade och fd fängelsekvinnor. Jag ser fram emot det så himla mycket och kl 10 imorgonbitti står jag redo att hjälpa samhället med hela mitt hjärta.


Var upp till V.by förut och kikade in alla gym, jag vet inte vilket jag ska välja.. SATS, WorldClass eller Fitness24Seven. Imorgon ska jag ha bestämt mig och börjat veckans första träningspass. Har passat på att fynda ett nytt träningslinne idag, foto kommer, som passar med mina nya läckra lurar ;)


Kommer dessutom starta en blogg som handlar om min praktik där man får vara med, se vad jag ser, känna vad jag känner. Den kommer senare. Ska även bli bättre på att uppdatera!


Puss


 



Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards