beckaf

Alla inlägg under april 2013

Av beckaf - 19 april 2013 17:32

Ja min fredag och mitt fredagsmys spenderas uppe på gymmet, as usual. Mina vänner tycker jag är så tråkig, ha ha. Men dom vet hur mycket jag älskar att träna, alla borde göra det!


 


 

Av beckaf - 19 april 2013 11:31

För någon dag sedan fick jag ett mms av älskling, som visade hur mycket det har smält hemma.

Nu är rabarberna tom på väg! Här hemma i Sthlm finns det ingen snö kvar, så underbart skönt. Det var inte längesen dom här korten togs hemma i norrland, då var det huur mycket snö som helst!

Ush, jag hatar verkligen vintern.


 


 


 


 

Av beckaf - 17 april 2013 22:32

Hallå!

Åh trött själ här, jag vet inte varför, för solen har värmt mig hela dagen idag och fyllt mig med energi. Men endå är jag trött.. Jag älskar att jag verkligen känner av D-vitaminet jag ätit i snart 4 månader nu. Jag har såå mycket energi och jag älskar det verkligen. Jag har kanske högst två månader kvar med piller i burken, sen är det slutätet fram tills hösten.


Idag slutade jag en timme tidigare, så åkte hem i strålande sol och 14+, tog en lång promenad ner till Spånga, köpte mat som mormor bjöd på (dom hade besök och skulle inte laga någon mat, man är så bortskämd) och gick hem sen igen. Underbart med ljuv musik i öronen, solen värmandes och inte en snöhög i sikte.


Senare åkte jag upp på gymmet och slaktade rent ut sagt min mage. Jag koncentrerar mig på övre och nedre bålen den här veckan. Körde ett grymt uppvärmningspass på bandet med hårda intervaller i uppförsbacke. Nu är jag trött i kropp och knopp, nu kallar skönhetssömnen och mina alltid 8 timmars sömn.


Puss


 


 

Av beckaf - 16 april 2013 22:07

Ha ha, jag har alltid fått höra att jag ska bli läppstifts-modell, tackvare mina stora läppar. Samt så får jag nästan alltid frågan om jag gjort mina läppar, när jag möter nya människor.. Jag vet aldrig om det är en komplimang eller tvärtom :) Men jag älskar dom! Det är sjukt snyggt med stora läppar och jag föddes med naturliga, fylliga!


Gonatt alla

DJ LBR – You Got Me Open - Radio Edit


 

Av beckaf - 15 april 2013 23:39

Kanonbra bål-dag idag på gymmet. Det kommet kännas imorgon. Grymt!

Av beckaf - 15 april 2013 20:02

Hej och hå.

Är på g upp till gymmet nu. Har sovmorgon imorgon, helt underbart. Ska inte vara på praktiken förrens vid tio-halv elva. Hinner gå en morgonprommis innan hemma, sen kan jag sticka dit. Har ungdomsgruppen på em, så kommer komma hem rätt sent imorgon, därför kan det vara skönt att komma lite senare.


Mer uppdatering kommer.

Puss


 

Av beckaf - 14 april 2013 20:20

Gokväll. Alltså shit vilket skönt träningspass jag körde ikväll. Ökade vikterna ytterligare och körde slut på den sista energin jag hade, samt så körde jag ett galet löp-pass på bandet. Jag slutar alrig att förvånas över min förmåga att överraska. Jag älskar min starka kropp!


Nu ska jag dricka upp mitt päron protein, ta en dusch och sen blir det bums i säng.

Puss och godnatt


   

Av beckaf - 14 april 2013 14:44

    

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards