beckaf

Alla inlägg under april 2013

Av beckaf - 6 april 2013 18:54

Hallu!

Vilken dag - sovmorgon till åtta, morgonlöptur i solsken, wallenbergare, en kaffe i soffan, en tupplur i sängen och nu på g till gymmet. Här går det ingen nöd på mig alltså. Underbart!


Jag hörde att det snöar i norrland......

Här lyser solen, fåglarna kvittrar och himlen är blå.

Ja nog är det är skillnad på skit och pannakaka allt ;)


 

Av beckaf - 5 april 2013 21:39

Gokväll! Trött tjej som knappt orkar skriva.. Om ens äta upp sin banan och dricka upp sitt protein!

Efter en lång dag med tidig morgon, mycket skratt, härligthet, öppenhet, välsingnelse, tacksamhet, vänskap och ett kvällspass på gymmet så är jag nu officiellt off the record! Körde enbart kondis idag, 2 mil på löpbandet, därav min orkeslöshet för att lyfta handen och dricka upp proteinet. Allt min kropp vill är att sova.

Kommer köra ganska hårt på konditionen nu i några dagar, varva med intervaller både ute och inne. Ska värma upp både kropp och hjärta lite extra hårt inför tisdagen då min bonus-svåger har en plats speciellt för mig på militärträningen inne på Tantolunden. Min bästa Jens är fd fallskärmsjägare och elit-tränar nu bara militärer, så då passar jag bra där. Grymt kul!


Jag ska försöka hålla mina gröna vakna ett tag till och läsa lite läxbok av Hellsten. Sen ska jag sova, ta en underbar sovmorgon till minst klockan åtta imorgonbitti, sen ska jag ut på löptur. På dagen kommer min tremänning hit och på kvällen blir det att hänga på gymmet.  Skön helg och ett bra avslut på en fantastisk bra vecka!


Puss och godnatt

David Guetta – Who's That Chick ? (feat. Rihanna) [Single Version]


 

Av beckaf - 5 april 2013 06:58

Fredag! Ovant att hålla på så här länge på veckan, vi är ju bara i skolan mån-ons. Idag blir det gymmet och sen krasha i säng. Är såå slut efter den här veckan alltså!

Han inte åka upp till gymmet igår, jag var tvungen att bli klar med hemtentan som ska va inne idag. Men jag åker upp idag ist..

Ska ta en runda på stan idag, fredag och solen lyser. Underbart! Ingen snö och plus, vad mer kan man önska sig.


Av beckaf - 4 april 2013 22:34

Stänger mina gröna för idag. Sista dagen imorgon, slänger in en uppd då. Godnatt :)


Av beckaf - 2 april 2013 19:58

Trots att jag började tio imorse har det varit en lång dag. Hemma efter fem, ut på långis med Kenta, äta, ligga avsmälld på soffan och nu med datorn i knät redo att fortsätta hugga in på hemtentan. Asså, ingen vila, aldrig någon ro som behandlingspedagog vill jag bara avslöja.


Ska försöka hinna med att läsa Tommy Hellstens bok Medmänniskan också, som vi dessutom har läxa på. Phu!

Duscha och gå ut med Kenta. Jag somnar ovaggat och nerklubbat om två timmar när jag ska va i säng.


Hörs imorgon.

Puss


 

New

Av beckaf - 2 april 2013 19:56

Idag har jag verkligen fyndat. 150 för dessa, PLUS 50% på rea priset. Lycklig tjej!


 


Av beckaf - 2 april 2013 19:49

Idag gck jag in på Fitness24Seven och blev medlem. Gymmet har bästa sändningstid då dom, likt namnet, har öppet dygnet runt. Haha, fingeravtryck och kameror, snacka om high secure. Ett eget tjejgym, ahh u name it. Med ny rosa (!) mundering (tur att grabbarna i plutonen inte vet adressen hit, haha) och nya rosa skor kommer jag sticka ut imorgon när jag kör igång. Love it!


 


 


 

Av beckaf - 2 april 2013 19:46

Så här såg det ut klockan tio i morse, när jag skulle vara på praktiken. Ganska ganska mäktigt att gå in igen denna dörr. Åh det bästa av allt, hit har våren kommit!


Mitt i kaoset finns en oas av lugn.



   

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards