beckaf

Alla inlägg under april 2013

New

Av beckaf - 25 april 2013 20:43



 


 


 


  • Militärtighs (ha ha, jag vill helst inte erkänna att dom är snygga) från GT.
  • Tischa med örnar - GT
  • Oversize linne från herravdelningen (herrarna har större overs linnen så min fina revbenstatoo syns) från H&M.
  • Militärgrön bandeau från GT (skit snygg under overs linnet).
  • Concealer från Maybelline.
  • Nya RayBans

Av beckaf - 24 april 2013 21:29



Se stormen som stilar , se flammor i skyn och världen ska niga inför denna syn . Fall ned på knä inför Sveriges Elit - som fostrats utav diesel , blodigt kött och hämbränd sprit . 

Av beckaf - 24 april 2013 17:00

Badass workouts built badass bodies


Av beckaf - 23 april 2013 21:26

Här kommer min helg i bilder.

Sol, relax, långa promenader, två VG´n, kaffe, vår och härliga försommar-känslor.


  

  

 

Av beckaf - 20 april 2013 10:22

Godmorgon! Vilken underbar dag det är här hemma nu, solen skiner och det är en klarblå himmel. Ska ta en PW så fort mitt kaffe är uppdrucket.

Har bestämt en härlig lördag med alla mina goda vänner, med utgång, gott att dricka och massor av skratt min vecka jag kommer upp. Så lördagen den 3:e maj får Hudikavalls befolkning hålla sig inne ;)

Med det måste jag göra nya naglar. Ska kolla med Linnea idag hur hon har det med tider, så jag kan få snygga naglar tills den lördagen. Jag vet inte om det är mode i hela landet, men här i sthlm är det iaf det.. Med spetsiga naglar! Alltså det äääär bland det fulaste jag vet! Uuush det är så gräsligt. Tacka vet jag fransk manikyr och olika färger i det, men nej nej nej för spetsiga naglar, så hemskt ugly!

Gämför själv med mina fina nedan och de hemska klorna! Haha

New

Av beckaf - 19 april 2013 19:14

 


 

Av beckaf - 19 april 2013 17:42

Wooho, ikväll blir det att fira med jordgubbar och alkoholfri lättöl! Fick ett sms och ett mail från min lärare - VG (högsta betyg inom yrkeshögskola) i Förvaltningskunskap (juridik, Kriminalvård, paragrafer, Socialtjänst mm)! Åh, jag är så glad :) Tänk att jag har högsta betyg i varenda kurs alltså, begåvat.


 

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards