beckaf

Alla inlägg under april 2013

Av beckaf - 14 april 2013 13:54

Hallå!


Från ingenstans kom våren tillbaka hit till underbara Stockholm. Det har varit mulet hela helgen och rätt ruggigt, men nu small det till och himlen vart alldeles korallblå och det är omkring 12+, helt underbart!


Jag kom hem för en timme sedan, sitter ute i solskenet med Kenta och dricker en kopp nybryggt kaffe. Lämnade av mitt hjärta på tåget vid tolvtiden och åkte direkt hem. Har lite tvätt och sånt småstök att fixa med innan en ny praktikvecka börjar imorgon. Har dragit på det länge, men nu ska jag föra över alla bilder ifrån telefonen till datorn och hårddisken. Måste verkligen rensa mobilen, jag har huur mycket bilder som helst. Har säkerligen 1500-2000 bilder på bara mig själv! Ha ha ;) - behold the most beautiful woman ever created, in a world of wonders.


Ikväll blir det ett bubbelbad, fixa naglarna och sedan sova tidigt. Ska vara där en halvtimme tidigare imorgon.

Puss


 

Av beckaf - 13 april 2013 20:25

Åh vilken mysdag vi har haft idag, jag och mitt hjärta!

Först åkte vi upp till V.by, fikade och shoppade lite. Hjärtat var värre än mig när det kom till att prova kläder :) Han hittade mycket fint till våren och sommaren. Det är så himla kul att shoppa här nere, vanliga affärer som H&M mm, dom är 10ggr större här nere, vilket gör att dom har ALLT. H&M här i V.by har en speciell avdelning för bara deras skor. I Sundsvall som ändå är relativt stort har dom kanske två par skor liksom. Jag älskar att shoppa här nere! Man hittar så mkt som andra uppe i norrland inte har, speciellt inte i lilla Hudiksvall där alla ser ut som varandra då deras affärer är lika stora som min toalett hemma. Det var ngn som en gång sade - Drottning av Hudiksvall.  Ha ha, ja jag tackar ja, vem fasiken skulle vilja vara det! Det är ju så man skäms som världsvan storstadstjej...


Sedan tog vi tuben in till stan, shoppade vidare, lunchade, jag kom hem med ett par nya sneakers bland annat.

In love säger jag bara! Det var så mysigt, att bara gå hand i hand med min stora kärlek. Han överraskade mig i förrgår kväll, så det var så mysigt att möta honom vid tåget igår. Älskade darling ♥


Nu sitter vi i min dubbelsäng här hos mormor, ska dra igång en film, har köpt LOKA och nötter och ska lägga oss tillrätta och njuta av lördagskvällen.


Puss från oss


 


 


 


 

Av beckaf - 13 april 2013 12:53

Mysdag med älsklings hjärtat som är nere i helgen hos mig! Idag gör vi Stockholm med shopping och mat. Mysigt! Hand i hand genom min älskade stad med mannen i mitt liv!

Puss

Av beckaf - 10 april 2013 21:42

Gokväll!


Slutkörd praktikant här.

Lovar att uppdatera mer i helgen när det verkligen finns tid. Har mycket bilder som jag vill visa, så jag lägger ner det här nu och återkommer till helgen. Är så slut i huvudet och kroppen, så nu ska jag sova i hela nio timmar innan jag ska upp.


Godnatt alla


 

Av beckaf - 8 april 2013 22:28

Hej.
Har förberett morgondagens energirika tillbehör till havregrynsgröten imorgonbitti. Har packat ner frukt samt protein, kommer behöva fylla på då jag kl 18 tränas på Nordic Militarytraining i Zinkensdamm. Gå in på deras hemsida och kika. Jag kommer bli tränad utan Konstantin och Jens, min bonus svåger. Det kommer bli grymt och jag ser fram emot att träna så hårt som jag faktiskt saknar att göra inom militären. Imorgon testas kroppen, det är tur att jag har en uthållig och STARK kropp.

Men nu är det godnatt. Sömn är viktigt inför hårdträning. Godnatt

Av beckaf - 7 april 2013 14:40

Hallo! Ush vilket tråkigt väder det vart.. Från solsken bara vände det och började regna! Men hellre lite regn än snö.


I sommar ska jag och hjärtat på bröllop, då hans kusin gifter sig. Han ringde förut och berättade att jag fått en inbjudan till möhippan! Superkul, det ser jag så mycket fram emot. Och jag bara älskar att det finns en affär här som är ett av mina små smultronställen som säljer dessa fantastiska klänningar. De klänningar som är i butik finns bara tills dom är slut, sen kommer det in helt nya. Så man är nästan helt solo med att ha en sådan. Ska svänga förbi där senare och börja titta.


Annars ligger jag i soffan, mormor lagar mat - fläskfile, hemgjord sås och avocadosallad. Livet på en pinne :)

Har tittat och letat lite efter ett par tunnare kängor att ha i slutet av vintern närmare våren så där. Hittade pricis ett par ursöta som jag tänkt klicka hem. Här är dom:


 

Av beckaf - 6 april 2013 21:40

Jag älskar människorna i min närhet. Alla är guld värda!

Tja, man kanske skulle söka. Jag har ju faktiskt de bästa generna!


 

Av beckaf - 6 april 2013 21:36

Nyduschad med en banan i ena handen, protein i den andra handen och One PieceŽn på, är jag rätt slut efter kvällspasset på gymmet och ett långt löp på bandet. Mina ben är möra efter morgondagens löp också. Ska upp samma tid imorgon och springa i solsken tänkte jag, sen blir det gymmet på kvällen.


Nu ska jag rypa ner och titta på en film. En bra lördagskväll spenderas på gymmet!


 

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards