beckaf

Alla inlägg under mars 2013

Av beckaf - 6 mars 2013 22:44

Förbereder mig inför lördagen. Svettigt värre, tur att jag känner personen jag ska intervjua!


Av beckaf - 6 mars 2013 21:46

Hej alla.

Prov surfar på nya läsplattan, min mobil känns just nu väldigt liten, haha! Men vilken goding, älskar den. Idag kom massor av saker till den som hjärtat beställt - silikonskydd, väska mm. Den är perfekt att ta med sig på tåget när jag ner till Gävle i helgen :)

Ska lägga upp lite nya plagg jag fått hem, väntar också på mer smycken från utförsäljningen på SBT. Många fina ankar/svalsmycken för inga pengar alls. Gå in och kika vettja.

Imorgon är jag ledig, så himla skönt! Imorgon förmiddag blir det en svettig tur till gymmet, sen blir det tokplugg inför min intervju på lördag som går i krimtecknet. Ser så himla mkt fram emot att åkare till Gävle och parta med min Tessis, sist jag var nere gick vi ut och käkade samt drack nån drink, nu ska vi ut och roa oss hela natten!

Puss ya'll

Av beckaf - 5 mars 2013 22:11

Efter ett hårt pass på gymmet med min gym buddy Linda, ska jag försöka läsa en sväng, sen ska jag sova och vakna utvilad. La på extra mycket tyngder idag på skivstången så mina ben är som spaghetti. Love it!

Uppdaterar mer imorgon.
Puss

Av beckaf - 4 mars 2013 20:59

Yo!


Här sitter jag nu i soffan och orkar fasiken inte resa på mig, tröttheten kom som en smäll på käften. Har sovit få timmar de senaste två nätterna, typ bara fem-sex timmar och det känns, jag är van att sova minst åtta timmar. Petnoga tjej asså. En lång dag i skolan, hem och svidade om, stack ner till gymmet för att slakta bålen. Oooohu jag kan inte ens skratta utan att det svider i magen, ha ha.


Kom hem och gjorde bulgur, kyckling stekt i vitlök och vinäger, färsk sallad och mozzarella. Mums matlåda imorgon alltså. Imorgon blir det även två rättegångar som vi ska gå på, spännande.


Hörs häj

Top Cats – If I Don't Have You


 

Av beckaf - 3 mars 2013 18:58

Japp, inne på andra maskinen nu. Bästa märket för färgning av kläder!

Av beckaf - 3 mars 2013 12:31

Igår på bussen hem fick jag mejl från SBT (style by tyra) som gått i konken att det var 70% utförsäljning av allt. Snabbt som ögat var jag inne och ögglade igenom allt och fick för 129 kr ink frakt hem den här gröna, snygga jackan. På kvällen skulle jag visa hjärtat jackan på hennes hemsida, men då hittade jag den inte, så snabb som jag var lyckades jag norpa åt mig en innan den sålde slut, lucky me! :) Även den svarta och beigea var total slutsåld! Har klickat hem lite ringar mm nu, så in och kolla alla!


Den här myspysen väntar jag hem nu!


 

Av beckaf - 3 mars 2013 12:13

Hallu!

Skönt att vara hemma i sitt hus efter ngr härliga dagar hemma i Sthlm. Mina vänner tycker att det är förvirrande när jag både säger hem här uppe och hem till Sthlm. Men tja, båda är ju hem för mig. Men nu är jag hemma i Hälsingland, hemma i mitt underbara hus med min underbara fästman!


Sitter i min onepiece och väntar på att tvätten ska bli klar, då ska jag färga mina svarta jeans igen och det tar typ tre tvättar. Det är mkt billigare att köpa svart färg för 69kr än att konstant köpa nya svarta jeans så fort de blir urtvättade. En påse räcker till alla de tre urblekta jeansen, sen har jag många som faktiskt håller sig svarta, men mina favoriter gör inte det. Man sparar mycket pengar på små knep.


Har nyss gjort klart en juridig/paragraf uppgift samt så har jag sträckläst Krimboken hela morgonen. So fort tvätten är klar ska jag ta en paus, köra första svarta färgningstvätten samt åka in till Hudik - hämta Kenta och veckohandla i finvädret!


Puss


 

New

Av beckaf - 3 mars 2013 09:39

Hjärtat överraskade mig igår när jag kom hem helt slut med en ny bebis! Love it, tack älskling!!

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards