beckaf

Alla inlägg under mars 2013

Av beckaf - 12 mars 2013 22:27

Imorgon gör jag helg, lägger in bilder från helgen då! Nu ska jag sussa, har en lång dag i frivårdens tecken imorgon.

G'night

Av beckaf - 12 mars 2013 20:12

 

Av beckaf - 12 mars 2013 14:08

Chillar i skolan med mys uggsen, lyssnar på radioprogram om missbruk och dricker en LOKA citron. Det snöar ute, känns så tråkigt :/ Snart hem och plugga!

Av beckaf - 11 mars 2013 21:40

Hallo!

Ouf, måndagar alltså! Alltid, hur jag än gör, så är jag superstressad på måndagar. Det ska veckohandlas, jag är iväg sent från skolan, sen stressa hem för att precis hinna lagom till gymmet, tok-köra där, sen hem och laga mat, ut med Kenta, tvätta, fixa och trixa. Somnar ovaggad på veckans första kväll.

Imorgon ska jag försöka sammanställa min intervju från Tessans pappa som jag intervjuade i lördags innan kvällens festligheter. Boken vi läst - Kriminalitet som livsstil, den ska vi utifrån Gunnars teorier jämföra med ngn i branchen och dennes erfarenheter. Jag fick ett lätt byte eftersom jag känner Tessans familj och hennes pappa var den perfekta att intervjua då han jobbat som polis i 30 år och nu är Kriminalinspektör. Jag har fått sååå mycket bra svar ifrån honom, mina lärare kommer bli imponerade. Nu väntar jag på mer svar ifrån en bekant som kör Gunnars tanke

mönster/teorier, så kan jag baka ihop allt sen.

Jag saknar redan mina Gävle tjejer och är så ledsen över att jag inte kommer kunna åka dit på länge då min praktik snart infaller och jag kommer bosätta mig hemma i Stockholm fram till mitten av juni! Det är bara 3 veckor kvar, sen åker jag.. Helt otroligt spännande!


 

Tessan, jag och Klara. My beloved ones!

Mötley Crüe – Girls, Girls, Girls

Av beckaf - 10 mars 2013 21:18

Hemma! Ha ha, skitig, bakfull, trött med röda ögon, hundra minnen som får mig att asgarva, sönderdansade fötter och så går det vidare.. Haha, härliga vänner, jag har dem bästa! Nu ska jag duscha, sen lägga mig. Uppdaterar mer imorgon :) Ke$ha – Only Wanna Dance With You


Puss


 

Av beckaf - 8 mars 2013 21:34

Jag älskar verkligen när träning tar ordentligt och man för en gångs skull har träningsvärk. Det är inte ofta jag har det, även när jag byter pass på gymmet var tredje månad, men nu har jag det efter ngr helt nya övningar. Min mage är helvild, jag kan inte ens skratta. Så skönt!


Nu ska jag duscha, packa och sedan sängen. Gävle imorgon!

Ralf Gyllenhammar – Bed On Fire


    

Av beckaf - 8 mars 2013 19:47


C,G, unt me

Av beckaf - 8 mars 2013 12:06

Sitter i badrummet och packar ihop allt det ytliga för morgondagens festligheter i Gävle.
Ja ibland är jag bra nog kvinnlig med.

- Pack up your troubles in your old kit bag and bury them beneath the sea.

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards