beckaf

Alla inlägg under mars 2013

Av beckaf - 8 mars 2013 09:38

Ikväll ska jag knåpa ihop frågor samt mina egna till min intervju imorgon. Det var inte några enstaka sidor jag har markerat utan typ hela boken!! Skjut mig....

Av beckaf - 8 mars 2013 09:06

Godmorgon världen!
Ännu en solig morgon, men fy vad kallt! Jag har blivit så bortskämd nu av alla dagar med plusgrader. Men vetskapen av att hur kallt det än må vara, så går vi mot vår - mot varmare tider, mot grönska och ljumma vindar. Så kontentan av detta är att det gör inte så mkt, för snart är sommaren här!

Nu ska jag äta upp min havregrynsgröt och titta klart på nyheterna.

Av beckaf - 7 mars 2013 15:25

Tips två!
Om man nu dricker (vilket i mitt fall ar nästa aldrig) så finns det sjukt mkt myter och lustigheter som ska bota bakfyllan. Jag vet inte hur mkt man har hört, man ska träna, ha sex, äta inlagd gurka (eeuw), dricka juice mm. Glöm. Det bästa är att innan läggdags dricka två glas vatten, äta en ipren och ta en resorb - eller i det här fallet likadant fast från apoteket med godare smaker.

Nu låter det som om jag är världsvan, men dom få få gånger jag hamnat där är vätskeersättning det absolut bästa. För det är just mineraler och salter man har brist på vid bakfylla, eller rättare sagt alkoholförgifting.

Toppen bra produkt, kostar 45 kr och är många fler än Resorb som också är dyrare.


Av beckaf - 7 mars 2013 15:11

Tips till er alla som också har den sköna turen att ha diskmaskin: finish.

Varannan månad kör jag en sån tub, maskiner är så äckliga utan att man ser det. Fett mm i rören och massor av kalk. Kostar 30 kr på ICA, best ever. Det luktar tom fräscht i maskinen efrer.

New

Av beckaf - 7 mars 2013 10:09

Ny plånbok. Perfekt att ha när man är ute, ist för väska. Mobil och kontokort det ända jag har med mig ut, allt får plats :)

New

Av beckaf - 7 mars 2013 09:26

 


 


 

Av beckaf - 7 mars 2013 08:11

Solen skiner, fåglarna kvittrar, det droppar från taket och himlen är blå. Vilken morgon!

Promenad snart med kenta, sen ska jag sätta mig ute med boken!

Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards