beckaf

Alla inlägg under mars 2013

Av beckaf - 21 mars 2013 12:13

Awesome eller anus?


 

  

 



Av beckaf - 21 mars 2013 10:24

Sol!

Åh, saknade sol, äntligen :) Har tagit en morgonpromenad med lillhjärtat, tvättat en tvätt och ska in med en till, lämnat studieförsäkran till hösten (ute i god tid) och tittat på deklarationen och ler över beloppet jag får tillbaka till midsommar. Nu ska jag städa i gästrummet, dona lite på övervåningen och sedan plugga. Ikväll blir det lugnt, älskling kommer hem, jag ska på gymmet och sen ska vi mysa framför en film!


Puss


 

Av beckaf - 20 mars 2013 21:49

Jag har bestämt mig för att köpa ett par Nike Free Run och ett par älskade älskade vita Nike Air Force. Men Free Run, hur fasiken ska jag kunna välja ett par?! Alla är ju sjukt snygga och det finns ju huuur många olika färger som helst!


 


 

Av beckaf - 20 mars 2013 21:17

Hej. Fy tuusan vilket skitväder det har varit idag! Huur fint som helst, men det har stormat så fruktansvärt och gör det än. Isvindar i hela vackra Hälsingland, har knappt gått utanför dörren idag. Jag var till grannbyn med Kenta så han fick leka med sin kompis Tanja, men det var allt. Klev utanför dörren för att åka till gymmet, men sen har jag bara burrat ner mig i soffan.


Nu ska jag ta ett bad efter ett slitsamt pass på gymmet, sen ska jag sova som ett litet barn med en ledig dag imorgon framför mig. Jag hoppas att det har slutat att storma, så man kan ta en hyffsad skön och lång morgonprommis utan att frysa till is! Godnatt alla och var rädda om varandra. Jag skänker en extra tanke till alla som i denna kyla inte har ett hem, God bless u all! Puss


 



Av beckaf - 20 mars 2013 08:19

Jag finns där. Dagliga bilduppdateringar. Hinner inte alltid med bloggen.

Av beckaf - 19 mars 2013 22:41

Lång dag och lång kväll. Hårt pass på gymmet, skottat hela gården och långpromenad med lillhjärtat. Älskar min starka kropp och det här med att utmana sig själv varje pass har blivit som en utmaning i sig. Älskart! Om jag inte gillade att pressa mig själv till det yttersta skulle jag aldrig kunna vara soldat.

Men nu säger min kropp godnatt. Hörs imorgon.

Puss

Av beckaf - 19 mars 2013 17:36

Halloj.

Tänk att jag blir lika lurad varje år, man tror att våren är här och så får man et fet käftsmäll när man kommer ut av en halvmeter snö. Jag frågar mig samma sak varje vinter - varför i hela fridens namn bor jag kvar här! Varför får jag inte tummen ur att göra som flera av mina vänner - köpa ett sommarhus utomlands. Nästa år ska jag verkligen fundera på det!


Nu ska jag göra iordning maten, sen sticka till gymmet och köra ett grymt pass.

Puss


 


Det får bli en sommarlåt, låtsas at det är grönt, varmt och soligt ute.

En utav mina favorit countrysångare - I've Got A Tiger By The Tail by Sara Evans

Av beckaf - 18 mars 2013 22:00

Hallu!

Idag hade vi handledning på skolan och vår lärare ville att vi skulle köpa en egenskap och samtidigt slänga en. Jag tyckte att jag behövde köpa lugn, ett yttre lugn. Inre lugn det har jag, men jag har så mkt yttre "saker" som hela tiden är i rullning. Så jag sa att jag skulle skippa gymmet den här veckan för att typ ligga och lata mig och skapa lugn...

Så bra gick det att hålla då jag en timme efter hemkomst satte min fot på gymmet. Körde ett stenhårt pass, skrattade gott med sparringbuddy´n Linda och åkte hem nöjd och fridfull.


Imorgon ska hela klassen + jag åka upp till Hassela Kollektivet på studiebesök. Jag är väl inte överlycklig över att behöva följa med på studiebesök på mitt eget jobb, men jag är illa tvungen. Ska pussa sönder mina kids!

Annars händer det inte så mycket mer, jag ska tokköra gymmet i veckan och förmodligen köra hela helgen också. Nästa vecka likaså, sen åker jag hem till sthlm hela våren. Ska kolla upp SATS eller Oscar Jöbacks gym så jag har det klart, vet bara inte när jag ska hinna i allt. Känns så konstigt att vara borta så länge.. Att inte få vara med om våren här hemma, inte pilla och påta i rabatter eller ligga i hängmattan och njuta av tystnaden. Fast jag kommer vara som en skinande sol hemma i huvudstaden istället med alla goda barndomsvänner.

Livet är bra fint!


Puss


 


Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards