beckaf

Alla inlägg under mars 2014

Av beckaf - 6 mars 2014 21:31

Gokväll!
Åh nu har jag gjort helg, det kom väldigt välkomnande. Har sovit max 6/h per natt denna vecka, vet inte varför. Jag brukar vara en sömnslukare och alltid sova minst 8h.. Jag känner mig trött i huvudet, så ska krypa ner snart med hjärtat och knoppa. Imorgon ska vi upp halv sju och ta en lång morgonpw runt tjärnen.

Kvällen har spenderats framför datorn, skuttat omkring i mina älskade leopardisar och bara chillat. Har haft vilodag idag, känner att det var bra, är alldeles för trött.

Ne, käka upp apelsinen och sedan släcka.
Puss


Av beckaf - 6 mars 2014 12:35

Så här ser mina kvälls-abs ut. Inte så illa pinkat ;)

Av beckaf - 6 mars 2014 08:44

Jag älskaaar min nya vattenflaska från Eva Solo! Hur fräsch liksom :) Det är bara att låta fantasin flöda, nyttigt vatten varje dag.


Av beckaf - 5 mars 2014 21:38

Onsdagen börjar lida mot sitt slut.. Ett bad nu, sen somnar jag ovaggat. Sista dagen imorgon, sedan tar jag helg. Plugghelg!

Körde baksida axlar och rygg idag, samt stabiliserings-core (mage). Imorgon har jag faktiskt vilodag från gymmet men har tänkt att ta en löprunda nu när asfalten både är bar och torr :) Kom hem vid sjutiden, tryckte i mig kyckling, mmmhm protein!! Love it!

En sak ska ni veta, denna kropp är byggd på sjuh*lvetes hård träning och MYCKET bra mat. Denna livsstil går det inte att ta genvägar på, det är bara att göra det hårt och rätt. För att få den ultimata och hållbara kroppen går det inte med quickfix, man måste göra det på blod-svett-tårar viset. Glöm aldrig det! Åh glöm aldrig tålamodet. Det är den viktigaste punkten i träning, utan det kommer man ingenstans. Jag har praktiskttaget tränat hela livet, mycket hårdare dom senaste två åren - det betyder att min egen drömkropp, den är byggd på tålamod och kärlek.


Av beckaf - 3 mars 2014 21:50

Idag har jag kört mkt core och balans med fitnessboll. Balans är så viktigt, de flesta glömmer att träna just den. Jag har den inbakad i några magövningar :)

Kom hem efter en lång dag på praktiken, hårda timmar på gymmet och fick äntligen sätta mig till bords, i lugn och ro, efter 14 timmar på benen. Alltså jag tackar the mighty lord för mina aminosyror, utan dom hade jag nog inte orkat träna direkt efter tidiga mornar och långa dagar.

Nu är allt klart inför morgondagen, gymväskan packad + mina små söta tillskotts lådor, matlåda färdig, lite av sommarens bär (blåbär och röda vinbär, självplock) framtaget till morgonens smoothie. Nomnom! Nu känner jag mig redo att stämpla ut :)

Puss

New

Av beckaf - 3 mars 2014 07:06

Ohmy jag är kär!
Dessa till höga klackar, ett sött, svart linne och feta silversmycken, FIERCE! Jag älskar denna modell av byxor, dom är så klassiska. Jag hoppas dom kommer fort från Usa, can't wait!

Av beckaf - 2 mars 2014 22:49

Mmmhm this is how you spend sundays! I badet :) Köpte två bad ljus-mojänger här om dagen som antingen flyter omkring eller som man kan sätta fast i karet, så ändrar dom färg. Så otroligt avslappnande, ett mkt bra köp.

Imorgon är jag tillbaka på praktiken efter en vecka hemma i älskade Stockholm. Ser inte fram emot att klockan ringer efter fem. Björnfamnen nu så jag orkar imorgon.

Puss

Av beckaf - 2 mars 2014 14:06

Oi! Sopat i mig en eaa-xx, på väg till gymmet jag och hjärtat nu. Igår hade vi vilodag när lillebror var på besök. Rygg, axlar och mage idag, wooho RIPPED!


Rebecka

    

     

Ett tysk/svenskt sommarbarn, född och uppvuxen i Stockholm. En äkta livsnjutare som sedan några år tillbaka bor i Hälsingland, ute på landet i sitt drömhus med sin älskade sambo.

 

En pangbrud med båda fötterna inom Försvarsmakten med insatskompetens och en kärlek för tunga vapen och långa övningar i oåtkomlig mark.

 

Träning är min livsstil och jag befinner mig 24/7 på gymmet i stenhård träning, samt i form av militärträning.

 

Jag är utbildad Behandlingspedagog med inrikting mot KBT och jobbar inom missbruksvården. Annars hittas jag lättast i min vackra trädgård, eller i min blåa Dodge i cowboyhatt och boots.

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards